کد خبر 454033
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای شرکت در اجلاس ۳ روزه AFC به کوالالامپور رسید.

به گزارش مشرق، به طور سنتی پس از برگزاری هر دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سمیناری برای بررسی فنی عملکرد تیم‌ها برگزار می‌شود. بر همین اساس قرار است در روزهای 18 تا 20 آگوست (27 تا 29 مرداد) و برای بررسی فنی رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2015 در استرالیا سمیناری در کوالالامپور مالزی برگزار شود.

برای این سمینار از تمام مربیان تیم‌های ملی و مدیران فنی 47 فدراسیون عضو کنفدراسیون آسیا دعوت به عمل آمده است. ضمن اینکه در این سمینار مدرسین زبده و معتبری مانند ژرارد هولیه سرمربی سابق تیم‌های ملی فرانسه و لیورپول و مدیر فنی فدراسیون فوتبال فرانسه حضور خواهند داشت.

بر همین اساس قرار است کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به نمایندگی از کشورمان در این نشست در مالزی حاضر شوند تا کی‌روش در کنار همتایان خود به انتقال تجربیات ناشی از حضور در جام ملت‌های آسیا 2015 بپردازد.

همچنین آنالیز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 و جام کوپا آمریکای 2015 در این سمینار سه روزه در دستور کار اعضا قرار دارد و بررسی‌های لازم در خصوص جام جهانی 2018 روسیه نیز در دستور کار اعضا قرار خواهد داشت.

کی‌روش بامداد امروز از پرتغال راهی مالزی شد و  ظهر امروز به کوالالامپور رسید.

کی‌روش یکی از سخنرانان اصلی این سمینار خواهد بود و قرار است پس از برگزار این سمینار برای برگزاری اردوی تیم ملی به ایران بازگردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس