کد خبر 454023
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

رتبه آخر جدول در هفته سوم، بدترین شروع ممکن برای پرسپولیسی‌ها بود اما هنوز بسیاری او هواداران این تیم حامی برانکو هستند. سرخپوشان به چه دلیل می‌توانند به تیم برانکو امیدوار باشند؟

به گزارش مشرق، پرسپولیس برانکو در 3 هفته ابتدایی لیگ پانزدهم، بزرگترین ناکام این مسابقات بوده است. تیم او تنها بازی خانگی‌اش را مساوی کرده و نتوانسته از بازی‌های خارج از خانه امتیازی بگیرد. با این وجود، هنوز بخش زیادی از طرفداران پرسپولیس حامی برانکو هستند. چه نکاتی در تیم برانکو، پرسپولیسی‌ها را به ادامه فصل امیدوار می‌کند؟

1- گلزن‌ترین خط حمله

پرسپولیس در کنار بدترین خط دفاع، دومین خط حمله گلزن لیگ برتر را دارد. مهدی ظارمی، علی علیپور، هادی نوروزی و امید عالیشاه در 3 بازی گذشته مجموعا 5 گل برای پرسپولیس زده‌اند. این یعنی اگر مشکلات خط دفاعی سرخپوشان برطرف شود، آن‌ها مشکلی برای گلزنی نخواهند داشت.

2-بازگشت سوشا و نوراللهی

نبود یک دروازه‌بان و یک هافبک دفاعی خوب، در سه بازی قبلی ضربه زیادی به سرخپوشان زد. ایمان صادقی در بازی با استقلال اهواز مقصر اصلی گل اول بازی بود و کفشگری و کامیابی‌نیا هم گل دوم و سوم سپاهان را به این تیم هدیه دادند. با بازگشت نوااللهی، برانکو حداقل یک هافبک دفاعی مطمئن در اختیار خواهد داشت.

3- هماهنگی خط دفاع

سرمربی پرسپولیس در سه بازی قبل، از 3 ترکیب دفاعی مختلف استفاده کرده است. او در بازی‌های آینده احتمالا به ترکیب ثابتی برای خط دفاع استقلال می‌رسد و ماریچ هم با دیگر بازیکنان هماهنگ خواهد شد.

4- بازی‌های ساده‌تر

پرسپولیس بعد از دو بازی سخت خارج از خانه، این هفته در تهران میزبان ذوب آهن است. از هفته هفتم به بعد سرخپوشان قرعه راحت‌تری دارند و بجز نفت و استقلال با همه تیم‌های مدعی بازی کرده‌اند.

5- اعتماد به نفس

کمتر از یک سال قبل که علی علیپور به پرسپولیس پیوست کمتر کسی او را می‌شناخت اما  گلزنی در دربی و پاس گل تماشایی هفته گذشته مقابل سپاهان، شرایط او را تغییر داده است. کمندانی، احمدزاده، حیدریه و دیگر بازیکنان جوان پرسپولیس هم وضعیت مشابهی دارند و با گذشت زمان، به اعتماد به نفس و خودباوری لازم برای بازی در ترکیب پرسپولیس می‌رسند. اعتماد به نفسی که شخصیت بازی آن‌ها دگرگون می‌کند و یک طارمی یا نوراللهی جدید برای سرخپوشان به ارمغان خواهد آورد.
منبع: آی اسپورت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    من به این تیم امیدوارم، چون خوب بازی میکنه و جای پیشرفت داره.
  • کامران ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    انصافا قرعه سختی بود استقلال هم بود یه امتازم نمیگرفت
  • محمد ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    به نظر من تمام تیم ها تمام توانائیشونو نشون دادن و برای بروز توانائی های پرسپولیس کمی به فرصت نیاز است این تیم حرفای زیادی برای گفتن دارد حتی اگر در برابر ذوب موفق نباشد.
  • رضا ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    فقط برانکو رو نگه دارند. این شرط موفقیته
  • محمرضا ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    منم به این تیم امیدوارم و واقعا خوب وقشنگ و با برنامه بازی می کنه..و اک این خط دفاعی هماهنگ بشن عالی میشه..
  • لنگي سوراخ ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    من هم به اين تيم اميدوارم-انشالله تا آخر فصل بچه ها تلاش كنند تا به ليگ يك سقوط نكنند - چون بودن تيم چرك پوليس در ليگ برتر باعث خنده و شادي بقيه تيمها خواهد بود.خخخخخخ هههههه
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    کلا استقلالیا با فرهنگ و شخصیت بیگانه اند
  • mehrdad ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    پرسپولیس امسال تیم خوبی بسته!!!انشالله که قهرمان میشیم تا آخر فصل
  • امیر ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام میگم اگه رفت و برگشتی ها جای پرسپولیس بودند الان ته جدول بودند بذارید سوشا بیاد داغونشون میکنه تو هفته 11 قربان همگی.
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    تاکنون هیچ تیمی مثل پرسپولیس قشنگ بازی نکرده و نمیکنن این کیسه ها به تیم خود نظر بدن که باخت ها شروع شده
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    پرسپولیس هیچ هم خوب بسته نشده است به نظرم باید بازیکنانی مثل رضا خالقی فرد ونور محمدی وبنگر وکفشگری و بابک حاتمی را هم درلیست مازاد میگذاشتندضمن اینکه حیدریه وپرویچ که از اولش مصدوم بود را چرا خریدند و ایمان صادقی هم به درد نمیخورد پرسپولیس مطمئا به مشکل برخواهد خوردو مطمئا به ذوب اهن وفولاد وتراکتورسازی خواهد باخت امسال پرسپولیس باید برای ابقا بجنگد تااینکه بخواهد مقامی بیاورد
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    من به کامنتای بالا مثبت دادم غیر این لنگی سوراخ! ولی با شما موافق نیستم چون تیم خوبی پرسپولیس نبسته و بازیکنان سطح متوسطی داره که فقط تنها حسن شان جوانی و سرعت خوبه!
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    سوشا در حد و اندازه های نام پرسپولیس نیست. همین سپاهان گردان دروازبان اولش و رحمان احمدی دروازبان دومشه ببین چقدر فرق داره. پرسپولیس باید فروزان رو بیاره.
  • مجتبی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    بازگشت مکانی تا حدودی میتونه موفق باشه ولی بنگر هم باید به ترکیب اصلی برگرده و نورالهی مطمئنان خیلی بهتر از کفشگری هست. تو خط حمله اوضاع بقول مشرق بهتره ولی بازهم جای کار داره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس