کد خبر 453924
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

پس از پایان بازی تراکتورسازی و راه‌آهن کریستال که به تساوی یک - یک انجامید، تونی اولیویرا و یکی، دو تن از دستیارانش با برخی اعضای کادر فنی حریف درگیری لفظی پیدا کردند که در نهایت با وساطت فرهاد کاظمی غائله ختم به خیر شد.

به گزارش مشرق، پس از پایان بازی تراکتورسازی و راه‌آهن کریستال که به تساوی یک - یک انجامید، تونی اولیویرا و یکی، دو تن از دستیارانش با برخی اعضای کادر فنی حریف درگیری لفظی پیدا کردند که در نهایت با وساطت فرهاد کاظمی غائله ختم به خیر شد.

در همین ارتباط حمید منوچهری سرپرست راه‌آهن گفت: به نظر می‌رسید تونی اولیویرا می‌خواست با ایجاد جنجال در پایان بازی سرپوشی بر ضعف‌های فنی خود بگذارد و به همین خاطر سر و صدا به پا کرد. البته او چند سالی است که با همین روش در کشورمان تیم می‌گیرد که دستش برای همه رو شده است.

وی ادامه داد: نه‌تنها اولیویرا به کادر فنی و بازیکنان ما بی‌احترامی کرد، بلکه باعث تحریک تماشاگران تبریزی شد تا علیه تیم و بازیکن ما بهادر عبدی شعار بدهند. از آن گذشته مربی دروازه‌بان‌های تراکتورسازی به زبان انگلیسی فحش می‌داد که تمام این اتفاقات را ناظر بازی یادداشت کرده است و امیدوارم دوستان با دیده اغماض به این مسئله ننگرند.

سرپرست راه‌آهن در پایان ضمن تعریف از عملکرد تیم راه‌آهن در تبریز گفت: به جرأت می‌گویم حق ما 3 امتیاز بود اما بدشانسی مانع شد. فرهاد کاظمی سرمربی راه‌آهن به خوبی تیم ما را جمع و جور کرد و مقابل آن همه ستاره تراکتورسازی، یک تیم ستاره را به میدان فرستاد که جای تقدیر دارد.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس