کد خبر 453468
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

نیروهای یمنی در حمله به مواضع سعودی ها هفت سرباز عربستانی را از پای در آورند.

به گزارش مشرق، ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند طی عملیات پی در پی در مرز عربستان به شهرهای مرزی این کشور نفوذ کنند و چند پایگاه نظامی را به کنترل خود در آوردند.

نیروهای یمنی ها در ادامه پیشروی و حمله به پایگاه های نظامی عربستان این بار توانستند هفت سرباز رژیم سعودی را از پای در آوردند.

شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری گزارش داد در عملیات ویژه ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه "الخوبه" جیزان عربستان هفت سرباز سعودی کشته شدند.

المسیره یمن صبح امروز از انهدام دو تانک پایگاه "المخروق" در نجران عربستان و کشته شدن و زخمی شدن خدمه آن توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر داد.

در ادامه گزارش این شبکه عنوان کرد نیروهای یمنی پایگاه نظامی "الشعبه"، "عمیس" و "الشرفه" سعودی ها در ظهران عسیر را با موشک های گراد هدف قرار داد.

جنگنده های رژیم سعودی در ادامه تجاز به یمن صبح امروز ساختمان دولتی در "عتمه" استان ذمار و منطقه "مران" و "الاشراف" استان صعده را هدف قرار دادند.

هواپیماهای متجاوز رژیم سعودی در بعد ازظهر امروز منطقه مسکونی منطقة "المسقاه" شهرالسده در استان منجر به شهادت چهار تن از جمله سه کودک شد.

منطقه "المسقه" شهر السده در استان إب و منطقه " الحوينی" در استان لحج هم بی نصیب از بمباران بعد ازظهر سعودی ها در امان نبودند و منطقه " بني غربان" شهر حیران استان صعده نیز 13 بار بمباران شد.

گفتنی است که بر اساس آمار ارائه شده در حملات ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی به یمن که از شش فروردین ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد تا کنون ۴۴۳۰ یمنی شهید و ۱۱۱۷۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پارسا ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    چرا یمن از گزینه های راهبردی استفاده نمیکند تا کار رایکسره کند؟ دلیل خاصی دارد؟ فقط کافیه چند موشک به مناطق مهم اقتصادی یا تامین نیروی برق عربستان بزند .و این وهابیها جنایتکار کافیه کمی دچار زحمت بشند.از درون خود مردم شورش کرده و دولت ال سعود متلاشی خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس