کد خبر 453446
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

در چارچوب مسابقات هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا، شالکه خانه وردبرمن را فتح کرد و بایرلورکوزن میهمان خود، هوفنهایم را از پیش‌رو برداشت.

به گزارش مشرق، هفته اول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا از ساعت 18 امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها شالکه در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر صفر بر وردبرمن غلبه کرد. شاگردان آندره برایتن‌رایتر در این دیدار توسط تئودور جبرِ سلاسی (34- گل به خودی)، اریک ماکسیم چوپو موتینگ (68) و کلاس یان هونتلار (85) به گل رسیدند.

بایرلورکوزن هم در ورزشگاه بای‌آره‌نا با نتیجه 2 بر صفر مقابل میهمانش، هوفنهایم به برتری رسید. هوفنهایم در دقیقه پنج این بازی با گل زودهنگام استیون زوبر از میزبانش پیش افتاد ولی شاگردان راجر اشمیت در ادامه با گل‌های دقیقه 45 استفان کیسلینگ و دقیقه 71 یولیان برانت نتیجه را به سود خود تغییر داد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آگزبورک صفر - هرتابرلین یک

دارمشتات 2 - هانوفر 2

ماینتس صفر - اینگلشتات یک

در ادامه بازی‌های هفته اول بوندس‌لیگا از ساعت 21 امشب به وقت تهران، بورسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک از بورسیا مونشن‌گلادباخ پذیرایی می‌کند.

پرونده این هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان فردا (یکشنبه) بسته می‌شود که در بازی نخست ولفسبورگ میزبان اینتراخت فرانکفورت است و در جدال پایانی هفته اف‌سی کلن در خانه اشتوتگارت به میدان می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس