کد خبر 453494
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶

اگرچه بایرن مونیخ را نمی‌توان بدون ستاره هلندی‌اش تصور کرد، اما یک تیم ترک بدون اعتنا به این مسائل برای جذب این بازیکن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

به گزارش مشرق، اگر چه همواره گفته می‌شود آرین روبن جزو "غیر قابل فروش"‌های بایرن مونیخ است، اما یک عضو هیئت رئیسه فنرباغچه در توئیترش فاش کرد:" ما برای به خدمت گرفتن آرین روبن همه کار کردیم، اما باشگاهش اجازه نداد به خواسته‌مان برسیم."
خود روبن نیز بدون توجه به اخبار حاشیه‌ای، تمام تمرکز خود را روی بازگشت به میادین و رفع کامل مصدومیتی که موجب شد اردوی تابستانی در چین را از دست بدهد قرار داد.
او در آخرین مصاحبه خود ضمن ابراز خوشحالی از حضور در فصل تازه بوندسلیگا اظهار داشت:" ولفسبورگ و دورتموند بازیکنان تاثیرگذار و امتیازآور خود را نگه داشته‌اند. یک چیزی را می‌دانید؟ من از این اتفاق خوشحالم و آرزو می‌کنم بهترین بازیکنان تیم‌های رقیب در بوندسلیگا باقی بمانند. آن وقت لیگ ما یکی از جذاب‌ترین‌ها خواهد بود.
تصورش را بکنید متس هوملس، ایلکای گوندوگان و مارکو رویس از دورتموند می‌رفتند و کوین دی‌بروین هم ولفسبورگ را ترک می‌کرد، آنگاه به نفع ما می‌شد زیرا با رقبای ضعیف‌تری روبرو می‌شدیم اما من دوست دارم حریفان قدری داشته باشیم."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس