فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: به حول و قوه الهی و تلاش متخصصان نیروی هوایی، امروز ما در بحث بازآماد (اورهال) و آموزش خلبانی به خودکفایی کامل رسیده ایم.

به گزارش مشرق، امیر خلبان هادیان با حضور در دانشکده پرواز، ضمن بازدید از روند برنامه‌های آموزشی، در جمع دانشجویان خلبانی گفت: احساس غرور و افتخار امروز ما به دلیل ایثار، ایستادگی و جانفشانی دیروز پیشکسوتان نیروی الهی هوایی است.

وی در ادامه افزود: با وجود توطئه همیشگی دشمنان و تحریم‌های اعمال شده برای نیروی هوایی، در همه زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم و پروازهای هواپیماهای این نیرو بر اساس استانداردهای لازم در حال انجام است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در ادامه گفت: لباس نیروی هوایی به ویژه لباس پرواز یک افتخار است و پرواز خلبانان ما با این لباس مقدس، همواره یک پرواز ماندگار و دشمن شکن بوده و هست. اگر قوی باشیم هیچکس توانایی تهدید و زور گویی به ما را نخواهد داشت که این در نیروهای مسلح ما و به ویژه نیروی هوایی امری اجتناب ناپذیر است.

وی در پایان سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: احساس همدلی که بحمدلله در مجموعه نیروی هوایی وجود دارد موجب تلاش، فعالیت و احساس استقلال بیشتر در این نیرو شده و شما دانشجویان باید با استعانت از خداوند متعال و الگو پذیری از پیشکسوتان، همواره ادامه دهنده راه آنان باشید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ياور ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    امیر عزيز خسته نباشيد. اين چراغ خاموش رفتن را كي ميخواهيد تمام كنيد؟ والا مرديم آنقدر زخم زبان خورديم. يك چيزي رو كنيد ديگر. اين چراغ خاموش حركت كردن خيلي هم كار مطمئن و محافظه كارانه‌ای نيست. خطرات خودش را دارد. توی كار اطالاعاتی نهاجا دارید از آنطرف بام می‌افتید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس