در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتسال تیم‌ تاسیسات دریایی با برتری مقابل کاشی نیلو صدرنشینی خود را حفظ کرد.

به گزارش مشرق، هفته پنجم لیگ برتر قوتسال باز هم با نتایج عجیبی همراه بود. لیگی که جذابیت‌های آن پشت حواشی گم شد و باعث دوری هواداران آن در سال‌های اخیر شده است. در پایان هفته پنجم تیم تاسیسات دریایی با 13 امتیاز توانست به صدرنشینی خود تداوم بخشد. حواشی و نتایج کامل این هفته را در زیر می‌خوانید:

تداوم صدرنشینی قهرمان قاره کهن؛ تاسیسات 6 - کاشی نیلو 2

دیدار تیم‌های کاشی نیلو و تاسیسات دریایی به میزبانی اصفهان برگزار شد که در پایان شاگردان وحید شمسایی توانستند با برتری در این بازی به صدرنشینی خود تداوم بخشند. در این بازی ابتدا کاشی نیلو گلزنی کرد، اما در ادامه نتوانست این گل را حفظ کند و در نهایت با نتیجه 6-2 شکست خورد.

در این دیدار قدرت بهادری یک ضربه پنالتی برای تاسیسات از دست داد، همچنین دروازه‌بان کاشی نیلو از زمین مسابقه اخراج شد.

در این بازی حسینی (2) برای کاشی نیلو و برای تاسیسات دریایی وحید شمسایی، حمید احمدی، اصغر حسن زاده (2)، محمد کشاورز و مجید رئیسی گلزنی کردند.

دیداری پرگل و پرحاشیه؛ میثاق 4 - فرش‌آرا 3

فرش آرا که با تیم جوان شده خود این دوره از رقابت های لیگ برتر را آغاز کرده، مثل 4 دیدار گذشته با گلزنی شروع کرد اما در نهایت نتوانست از گل های خود مراقبت کند.

از حواشی این دیدار می‌توان به استاندارد نبودن زمین مسابقه و عدم برگزاری مراسم آغازین (تلاوت قرآن) اشاره کرد که پس از دقایقی یکی از تماشاگران برای تلاوت قرآن به زمین آمد و بازیکنان مجدد به صف ایستادند. اخراج رضا لک سرمربی تیم میثاق به دلیل اعتراض های مداوم و درگیری تماشاگران تیم میثاق با پدر و برادر امیر احمدپور دروازبان تیم فرش آرا از دیگر حواشی این دیدار بود. ضمن اینکه کمبود نیروی انتظامی که تنها 3 نفر بودند در سالن مشهود بود. در یکی از صحنه ها ناظر بازی چند تماشاگر تیم میثاق را به علت هتاکی و فحاشی از سالن مسابقه اخراج کرد.

شهرام شریف‌زاده برای فرش‌آرا هت‌تیک کرد و به صدر جدول گلزن ها رفت و برای تیم میثاق حاجی بنده(2)، الیاس براتی و شعبان گلزنی کردند.

شمال و جنوب به تساوی رسیدند؛ شهروند ساری 2 - آذرخش بندرعباس 2

دیدار تیم های شهروند ساری و آذرخش بندر عباس به تساوی و تقسیم امتیازها رسید. دو تیم در سالن شهر ساری به دیدار هم رفتند و در نهایت به نتیجه 2-2 رسیدند تا تیم ساروی در خانه نتواند تیم قعرنشین بندرعباسی را شکست دهد.

این دیدار مانند دیگر دیدارهای تیم شهروند با استقبال هوادران روبرو نشد و سالن سید رسول حسینی صندلی های خالی داشت.

برای تیم شهروند مرتضوی، بلباسی و برای تیم آذرخش حسین نژاد و احمدیان پور گلزنی کردند.

اصفهانی‌ها در مشهد به زمین سفت رسیدند؛ فردوسی 4 - گیتی‌پسند 2

دیدار تیم های فردوسی و گیتی پسند به میزبانی مشهد برگزار شد که در پایان مشهدی‌ها توانستند مقابل حریف اصفهانی خود به برتری دست یابند. محمود خوراکچی که کارت زرد هیات مدیره تیمش را هفته پیش به علت تساوی خانگی دریافت کرده بود، این هفته شکست تلخی خورد تا شرایط را سخت تر ببیند.

تیم مشهدی هم با پبروزی هفته گذشته برابر مقاومت البرز، با روحیه به میدان آمد و در نهایت تیم اصفهانی را با شکست 4-2 بدرقه کرد.

عجم، خیام و طیبی(2) برای فردوسی و عابدین(2) برای گیتی‌پسند گلزنی کردند.

موتور منصوری روشن شد؛ منصوری 3 - حفاری 2

منصوری قرچک که لیگ را بد شروع کرده بود، اما این روزها موتورش روشن شده و  توانست تیم حفاری اهواز را شکست دهد. در طرف مقابل تیم حفاری هم که شروع خوبی در لیگ داشته، نتوانست این اقتدار را ادامه دهد و شکست اولش را پذیرفت.

در این دیدار برای منصوری نصیری، حفیظی و کاظمی و برای حفاری طالبی و ملاعلی گلزنی کردند.

مس در سایه صدرنشین؛ مس سونگون 4 - مقاومت البرز یک

تیم پر هزینه مس توانست در این دیدار پیروزی دیگری را برابر تیم مقاومت کسب کند تا فاصله خود را با صدر جدول حفظ کند. در این دیدار که به میزبانی تیم مس برگزار شد، بر خلاف دیدار های گذشته بازیکنان برزیلی این تیم گلزنی نکردند. از حواشی این دیدار می‌توان به این اشاره کرد که یکی از بازیکنان مقاومت کارت بازی خود را فراموش کرده بود که معلوم نیست طبق کدام قانون اجازه بازی با ارائه کارت ملی پیدا کرد! همچنین پیش از شروع بازی فاتحه‌ای برای درگذشتگان زلزله ورزقان که 21 مرداد سالگرد این اتفاق بود توسط تماشاگران خوانده شد. حدود 1500 تماشاگر در این دیدار حاضر بودند.

برای این تیم مس عزتی(2)، طیبی و درخشانی و برای مقاومت قنبرزاده گلزنی کردند.

یاسین قم، پیش می‌رود؛ یاسین پیشرو قم 7 - دبیری تبریز 4

تیم یاسین پیشرو قم، توانست در خانه، به تیم دبیری تبریز 7 گل بزند. یاسین پیشرو پس از پیروزی هفته گذشته برابر فرش‌آرا با روحیه به میدان آمد و در برابر تماشاگران خود به پیروزی دلچسبی رسید. در پایان این بازی اصغری مقدم سرمربی – بازیکن تیم دبیری در جمع خبرنگاران حاضر نشد. همچنین شنیده می‌شود تیم قمی که اسپانسر دست به نقدی پیدا کرده در پی جذب بازیکن خارجی است.

برای تیم قم اولادقباد (3)، کرمانی (2) و وفایی(2) و برای دبیری فخیم (2)، عسگری و اکبری گلزنی کردند.

در پایان هفته پنجم شهرام شریف زاده با 7 گل از فرش‌آرا و فرهاد فخیم با 6 گل از دبیری در صدر جدول گلزنان قرار دارند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال در پایان هفته پنجم به شرح زیر است:

1- تاسیسات دریایی 13 امتیاز

2- مس سونگون 10 امتیاز

3- میثاق تهران 10 امتیاز

4- یاسین‌پیشرو قم 9 امتیاز

5- حفاری اهواز 8 امتیاز

6- گیتی‌پسند 7 امتیاز

7- دبیری تبریز 7 امتیاز

8- شهید منصوری 7 امتیاز

9- فردوسی مشهد 7 امتیاز

10- شهروند ساری 5 امتیاز

11- مقاومت البرز 4 امتیاز

12- کاشی نیلو 4 امتیاز

13- فرش‌آرا 3 امتیاز

14- آذرخش بندرعباس 3 امتیاز
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس