کد خبر 452899
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

یکی از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان امریکا از مخالفت خود با جمع بندی مذاکرات هسته‌ای تهران و تهیه پیش نویس طرحی برای حمله نظامی به ایران خبر داده است.

به گزارش مشرق، «السی هستینگز» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از مخالفت خود با جمع بندی مذاکرات هسته‌ای تهران و تهیه پیش نویس طرحی برای حمله نظامی به ایران خبر داده است.

نماینده فلوریدا در مجلس نمایندگان روز پنجشنبه ضمن اعلام مخالفت خود با باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا درباره جمع بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و دادن رأی منفی به آن، از تهیه پیش نویس طرحی بمنظور جنگ با ایران برای جلوگیری از آنچه وی «دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» خواند، خبر داد.

این ادعای تکراری در حالی مطرح می شود که ایران همواره اتهامات غرب بویژه آمریکا مبنی بر تلاش برای دست یابی به سلاح هسته‌ای  را بی اساس ‌دانسته و تاکید کرده که فعالیت هسته‌ای اش صلح آمیز بوده است.

هستینگز گفت این پیش نویس در اولین جلسه مجلس نمایندگان آمریکا پس از بازگشایی کنگره در تاریخ 17 شهریور بررسی خواهد شد. این پیش نویس احتمالاً پیش از رای گیری درباره جمع بندی مذاکرات هسته‌ای ایران به نمایندگان مجلس ارائه می‌گردد.

به گزارش پرس تی وی، وی گفت این «کاملاً ضروری» است که صرف نظر از «رأی کنگره» درباره توافق با ایران بر سر برنامه هسته‌ای، مسیر رئیس جمهور برای حمله به ایران هموار شده باشد.

بنظر می‌رسد کنگره نتواند رأی مورد نیاز برای مخالفت با توافق هسته ای با ایران را بدست بیاورد. برای رفع اثر وتوی احتمالی اوباما، لازم است دو سوم نمایندگان کنگره آمریکا متشکل از مجلس نمایندگان و سنا، به جمع بندی هسته‌ای با ایران رأی منفی بدهند.

برخی از نمایندگان دموکرات مجلس آمریکا مانند جان لارسن و چاک شومر پیشتر مخالفت خود را جمع بندی مذاکرات هسته‌ای با ایران اعلام کرده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند از الان بدانند که شکست خورده هستند
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    دهان گشادش رو پر گل وفاضلاب خواهیم کرد تا دیگر واق واق نکند کفتار بی دندان ...
  • محسن ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    دشمن را دست کم نگیرید هر روز طرحاحی می کنند برای نابودی ایران و اسلام. می خواهند فرهنگ شهوت و خشونت و قرتی بازی و هم جنس بازی و زندگی حیوانی را در ایران حاکم کنند.
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    کمی مودبانه تر کامنت بگذارید . ناسزا و سخنان زشت درشان ما نیست. به یاری خدا ملت مسلمان و شیعه ایران بر دشمنانش پیروز خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس