کد خبر 452646
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

*یکی از لیدرهای سپاهان از بلندگوهای ورزشگاه هواداران این تیم را ترغیب به تشویق این تیم کرد و جالب اینکه از بلندگوهای ورزشگاه علیه پرسپولیسی‌ها شعارهایی پخش شد که بعضاً‌ ناخوشایند بود.

به گزارش مشرق، کم تر از یک ساعت دیگر دیدار سپاهان و پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود و این در حالی است که گنجایش ورزشگاه تقریباً پُر شده و تنها حدود هزار نفر دیگر برای ورود هواداران جا هست.

*قبل از آغاز تمرین تاکتیکی دو تیم مدیر تدارکات تیم سپاهان بر روی توپ‌های مخصوص این باشگاه علامت‌گذاری کرد تا این توپ‌ها با توپ‌های پرسپولیسی‌ها تداخل پیدا نکند.

*یکی از لیدرهای سپاهان از بلندگوهای ورزشگاه هواداران این تیم را ترغیب به تشویق این تیم کرد و جالب اینکه از بلندگوهای ورزشگاه علیه پرسپولیسی‌ها شعارهایی پخش شد که بعضاً‌ ناخوشایند بود.

*هواداران پرسپولیس همچنان با شدت زیادی تیم خود را تشویق می‌کنند و هنوز کُری‌خوانی بین هواداران دو تیم وجود دارد. در این بین سپاهانی‌ها چندین شعار را علیه پرسپولیسی‌ها به کار برده که این موضوع واکنش پرسپولیسی‌ها را در پی داشت.

*هواداران سپاه تیم خود را با شعار«سپاهان با غیرت» تشویق کردند.

*چند بنر با مضمون حمایت از سپاهان در ورزشگاه بر روی فنس‌ها نصب شده است.

*در حالی که لباس‌های ویژه حراست ورزشگاه و مأموران نیروهای انتظامی طراحی شده است امروز یگان‌ویژه با لباس‌های مخصوص خود در ورزشگاه حضور پیدا کرده این موضوع جالب توجه است.

*شهاب گردان به عنوان اولین بازیکن وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق هواداران سپاهان قرار گرفت، جالب اینکه پرسپولیسی‌ها او را هو کرده و طرفداران سپاهان با شعار «عقاب آسیا» او را تشویق کردند.

*یک عروسک شیر که نماد باشگاه سپاهان همزمان با گردان به زمین آمد و در ورزشگاه دور افتخار زد جالب اینکه با ورود دروازه‌بان‌های پرسپولیس این شیر به سمت آنها رفته و به آنها خیر مقدم گفت در نهایت با ورود هر دو تیم به زمین و شلوغ شدن زمین مسابقه یکی از مأموران نیروی انتظامی این شیر را از زمین بیرون کرد که البته در ابتدا با ممانعت وی مواجهه شده و سپس از زمین مسابقات بیرون رفت.

*یکی از مسئولان مسابقه در جایگاه خبرنگاران حاضر شده و نسبت به حضور خبرنگاران در این جایگاه حساسیت ویژه‌ای را به عمل آورد.

*چند دقیقه پس از ورود گردان، ابتدا رحمان احمدی دیگر دروازه‌بان سپاهان و سپس گلرهای پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند.

*بازیکنان سپاهان از ساعت 18 و 40 دقیقه با لباس‌های یک دست سفید و پرسپولیسی‌ها دو دقیقه با لباس‌های یک دست بنفش برای گرم کردن به زمین مسابقه آمدند. سه داور مسابقه نیز با لباس نارنجی در حال گرم کردن هستند.

*یک دوربین هلی‌شات که به منظور گرفتن تصاویر بالای ورزشگاه تعبیه شده است قبل از مسابقه به صورت امتحانی به پرواز درآمد.

*علی کریمی هافبک سپاهان که هفته گذشته گل پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن را به ثمر رساند به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفته و از بلندگوهای ورزشگاه تشویق شد.

*عروسک شیر نماد باشگاه سپاهان که از زمین مسابقه بیرون شده بود به روی سکوها آمده و با هواداران عکس سلفی گرفت.

*گردانی، عقیلی، سرلک، نویدکیا، خلعتبری، کرمی، علی کریمی، شریفی، غفوری،‌حاج‌صفی، شهاب گردان یازده بازیکن سپاهان در بازی امروز هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس