اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امريکا و ال سعود برطرف خواهيم کرد .

اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امريکا و ال سعود برطرف خواهيم کرد و داغ و حسرت حلاوت اين جنايت بزرگ را بر دلشان خواهيم گذاشت و با برپايي جشن پيروزي حق بر جنود کفر و نفاق و ازادي کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهيم شد.

مگر مسلمانان نمي بينند که امروز مرکز وهابيت در جهان به کانون‌هاي فتنه و جاسوسي مبدل شده اند که از يک طرف اسلام اشرافيت اسلام ابوسفياني، اسلام ملاهاي کثيف درباري، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فريب و سازش و اسارت و اسلام حاکميت سرمايه و سرمايه داران بر مظلومان و پابرهنه ها و در يک کلمه اسلام امريکايي را ترويج مي کنند و از طرف ديگر سر بر استان سرور خويش امريکاي جهانخوار مي گذارند.

ما مظلومين هميشه تاريخ، محرومان و پابرهنگانيم ما غير از خدا کسي را نداريم و اگر هزار بار قطعه قطعه شويم دست از مبارزه با ظالم بر نمي داريم. بغض و کينه انقلابي تان را در سينه ها نگاه داريد با غضب و خشم بر دشمنان بنگريد و بدانيد که پيروزي از آن شما است.

امام روح الله الموسوي الخميني

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 7
  • شبیر ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    1 0
    منبع این مطلب چیه؟ رفرنسش در صحیفه امام لطفا.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      حضرت امام خميني(ره) در سالگرد كشتار خونين مكه و به مناسبت پذيرش قطعنامه 598 از سوي ايران این پيام را در تاريخ 29 / 4 / 1367 صادر كردند. انشاءالله ما اندوه دلمان را دروقت مناسب با انتقام از آمريكا و آل سعود برطرف خواهيم ساخت و داغ و حسرت حلاوت اين جنايت بزرگ را بر دلشان خواهيم نهاد، و با برپايي جشن پيروزي حق بر جنود كفر و نفاق و آزادي كعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهيم شد.
  • شبیر ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    1 0
    منبع این مطلب چیه؟ رفرنسش در صحیفه امام لطفا.
  • شبیر ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    1 0
    منبع این مطلب چیه؟ رفرنسش در صحیفه امام لطفا.
  • محسن احمدی ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    این مطلب در چهار نقطه مختلف صحیفه وجود دارد
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    این فرمایش تحریف شده در فرمایش امام ره ال سعود و اریکا کنار هم اومده
  • قاسم ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 1
    اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی‌توانیم [از] مسئله حجاز بگذریم. مسئله حجاز یک باب دیگری است، غیر [مسائل‌] دیگر. صحیفه امام.جلد20.صفحه369

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس