کد خبر 452408
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

مدیرکل امور مرزی و مبارزه با قاچاق کالای وزارت کشور با اشاره به حمله به کامیون بار ایرانی در مرز ترکیه گفت: این حادثه شب گذشته رخ داد و هیچ تلفات جانی دربرنداشت.

به گزارش مشرق، مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی و مبارزه با قاچاق کالای وزارت کشور با اشاره به حمله به کامیون بار ایرانی در مرز ترکیه اعلام کرد این حادثه شب گذشته رخ داد و هیچ تلفات جانی در بر نداشت با این وجود همه مرزهای زمینی کشور از جمله مرز رازی ، سرو و بازرگان باز است و عبور و مرور در آنها همچنان جریان دارد.

آقابابایی گفت: این کامیون بار ایرانی حامل تانکر قیر بوده که در خاک ترکیه مورد حمله قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشورتاکید کرد : هیچ کدام از مرزهای کشور تعطیل نشده و نخواهد شد.

وی به اتوبوس ها و کامیون های حامل بار توصیه اکید کرد از سفرهای غیرضروری از مرز زمینی ترکیه خودداری کنند و تا حد امکان از ساعت 13 به بعد به سمت کشور ترکیه حرکت نکنند تا به ساعات شبانگاهی که احتمال بروز خطر بیشتر است، برخورد نکنند.

مدیر کل امور مرزی و مبارزه با قاچاق کالای وزارت کشور همچنین از شهروندان خواست در صورت امکان از مرزهای زمینی به کشور ترکیه تردد نکنند و در صورت ضرورت فقط از مرزهای هوایی استفاده کنند.

آقابابایی همچنین از اتخاذ تمهیداتی در مرزهای زمینی کشورمان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تسهیلات لازم برای تردد در مرزها مهیا شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    1 0
    انوقت کامیون های ترک در کمال ارامش در ایران کار می کنند؟
  • ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    پ ك ك خبيث اگر جرأت داري به جزاير تفريحي تركيه حمله كن به نظر من همه اينها بازي خود اردوغان كثيف هستش وگرنه اگر در مناطق توريستي تركيه اتفاق ناگواري بيافته كمر اقتصاد تركيه خواهد شكست
  • علی55 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    کامیون های ترکیه ای با سوخت ارزان در ایران و با امنیت کامل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس