کد خبر 452223
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، گفت: فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه هم در همین راستاست.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی بهرمانی اظهار داشت: استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، چراکه فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند از مهدی یک شبه‌قهرمان بسازند و برداشت آن را در انتخابات داشته باشند، یعنی برای آقای هاشمی "مهدی" هم کارکرد انتخاباتی دارد.

وی با بیان اینکه فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه نیز در همین راستاست، تصریح کرد: اینکه آقای هاشمی در دو هفته قبل برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام کاندیداتوری کرد و با توجه به اینکه زمان به زندان رفتن مهدی هاشمی را هم می‌دانست، این موضوع کاملاً بر استفاده انتخاباتی از مهدی هاشمی صحه می‌گذارد که بگوید "مهدی" را به دلیل اعلام کاندیداتوری من در مجلس خبرگان به زندان فرستادند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس بر همین اساس تأکید کرد: دستگاه قضایی برای خنثی‌سازی این عملیات ناجوانمردانه علیه ملت ایران و نظام، موارد تخلف و جرم را به‌صورت شفاف به مردم اعلام کند تا این استراتژی با شکست مواجه شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    احسنت
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    دقیقا"
  • نیما ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    بسیار عالی و به فرمودید
  • محمد باقر ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    0 0
    اول باید پرونده ایشون کاملا باز بشه دوم اعترافات همکاران ایشان پخش بشه به همراه متن دادگاه اونوقت می بیند چطور مردم آقازاده ها را تف ولعنت می کنند. از مادران 3و4 شهید داده خجالت نمی کشند که چگونه خون آنها را بازیچه هوسهای خود کرده اند وبه ریش همه می خندند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس