عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه باید با دانه‌درشت‌ها برخورد شود گفت: هر کس رأی عادلانه دستگاه قضائی را زیر سؤال ببرد کار غلطی کرده است چرا که ما انقلاب کردیم تا دانه‌درشت‌ها نیز دستگیر شوند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز ضمن تقدیر از اقدام عادلانه قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و امنیتی اظهار داشت: ما منتظر بودیم که قوه قضائیه برخورد یکسانی با آفتابه‌دزدها و شتردزدها داشته باشد چرا که قبلاً فقط با آفتابه‌دزدها برخورد می‌شد.

شجونی ادامه داد: آقازاده‌هایی که به نظام ضربه می‌زدند در ناز و نعمت بودند و آبروی نظام را می‌بردند و از این رو تنها دستگاه قضایی می‌توانست با آنها برخورد کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به خاطرات هاشمی رفسنجانی درباره مهدی هاشمی افزود: در خاطرات هاشمی آمده که «مهدی با وزیر نفت به خارج رفت»؛ آنها هم پورسانت گرفته و هم جاسوسی و خیانت کردند و در واقع می‌خواستند انقلاب را فدای فرزندان خود کنند لذا ما از اقدام اخیر دستگاه قضایی رضایت داریم.

وی با تأکید بر اینکه باید با دانه درشت‌ها برخورد شود تصریح کرد:‌ هرکس رأی عادلانه دستگاه قضایی را زیر سؤال ببرد کار غلطی است چرا که ما انقلاب کردیم تا دانه‌درشت‌ها نیز دستگیر شوند.

شجونی یادآور شد: برخورد با مفاسد برای دستگاه قضایی فرقی نمی‌کند و زمانی که رحیمی از ریاست خارج شد با او برخورد قضایی صورت گرفت اما این آقازاده تا مدت‌ها آزاد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس