کد خبر 368052
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آیات موحدی کرمانی، امامی کاشانی و مجتهدشبستری از چهره‌هایی هستند که به عنوان کاندیداهای تصدی دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز مطرح هستند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام جعفرشجونی درباره برگزاری جلسه امشب جامعه روحانیت مبارز اظهارکرد: جلسه این تشکل طبق روال گذشته قرار است امشب در دفتر جامعه روحانیت مبارز با حضور اعضا برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرکل جدید جامعه روحانیت مبارز در جلسه امشب مشخص خواهد شد، افزود: با توجه به نظر اعضا، توافق براین صورت گرفته است که در جلسه امشب، دبیرکل جدید جامعه روحانیت مبارز مشخص شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره گزینه‌های مطرح برای تصدی پست دبیرکلی این تشکل، تاکید کرد: آیت‎الله موحدی کرمانی، آیت‌الله امامی کاشانی و آیت‎الله مجتهدشبستری از چهره‌هایی هستند که به عنوان کاندیداهای تصدی دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز مطرح هستند که اعضا در جلسه امشب یکی از آن ها را انتخاب خواهند کرد.

حجت‎الاسلام شجونی اظهارکرد: آیت‎الله موحدی کرمانی گزینه اصلی جامعه روحانیت مبارز به عنوان دبیرکل است، اما باز هم باید منتظر جلسه امشب بود تا اعضا نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کنند.

پیشتر عنوان شده بود که جانشین آیت الله مهدوی کنی دبیر کل فقید جامعه روحانیت مبارز، سه شنبه این هفته و پس از اربعین رییس فقید مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و طی آن دبیر کل جدید جامعه روحانیت مبارز معرفی خواهد شد. حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی این تشکل روحانی نیز پیشتر از اعضای مؤسس جامعه روحانیت به عنوان کاندیداهای احتمالی دبیرکلی یاد کرده بود. در حال حاضر گفته می شود آیت الله موحدی کرمانی اصلی ترین گزینه دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز است.



منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس