کد خبر 451587
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

یک نشریه معتبر اسپانیایی خبر داد با شرایطی که برای ستاره برزیلی بارسا به وجود آمده، پیوستن مهاجم اسپانیایی این تیم به منچستریونایتد قطعی به نظر نمی‌رسد.

به گزارش مشرق، روزنامه اسپانیایی «آس» اعلام کرد، مبتلا شدن نیمار به ویروس اوریون باعث شد این بازیکن برزیلی بازی فردا شب (سه‌شنبه) بارسلونا مقابل سویا در سوپرجام اروپا و البته دو دیدار پیش‌روی آبی‌و‌اناری‌ها برابر اتلتیک بیلبائو در سوپرجام اسپانیا را از دست بدهد. این در حالی است که رسیدن نیمار به بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در سن‌مامس در هفته اول فصل 16-2015 لالیگای اسپانیا هم در هاله‌ای از ابهام است.

در ادامه این گزارش آمده است: با این اوصاف، پدرو رودریگس که در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد، به یکباره نقشی متفاوت در این باشگاه کاتالونیایی به خود گرفت. باشگاه بارسلونا می‌داند که اگر منچستریونایتد پیشنهادی 30 میلیون یورویی به پدرو بدهد شانس کمی برای حفظ او دارد، اما سران این باشگاه قصد دارند تا آخرین درخواست‌ را برای ماندن این بازیکن در نیوکمپ داشته باشند و انتظار دارند پدرو شرایط موجود را درک کند. هنوز مشخص نیست که نیمار تا چه زمانی از میادین به دور خواهد بود و پدرو می‌تواند در این مقطع نقش «ناجی» را برای کاتالان‌ها ایفا کند.

«آس» در پایان گزارش خود خاطر نشان کرده است: حالا بارسلونا قصد دارد تمام قدرت خود را به کار بگیرد تا پدرو را نگه دارد، بازیکنی که پیش از این گفته بود پس از بازی سوپرجام اروپا در خصوص آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت. به هر حال شرایطی که برای نیمار به وجود آمده ممکن است روی تصمیم این بازیکن 28 ساله تأثیر بگذارد.

شاگردان لوئیس انریکه ساعت 23:15 فردا (سه‌شنبه) شب در دیدار سوپرجام اروپا در تفلیس گرجستان به مصاف سویا می‌روند و سپس در روزهای 14 و 17 آگوست (18 و 23 مرداد) در دو دیدار رفت و برگشت در جام حذفی اسپانیا با اتلتیک بیلبائو روبه‌رو خواهند شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس