کد خبر 416560
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

پس از طی 16 ساعت پیاده‌روی در دل جنگل‌های زیبای خلخال ‌کوهنوردان ارتش جمهوری اسلامی ایران به تفرجگاه اندبیل خلخال رسیدند.

به گزارش مشرق٬ کوهنوردان‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران که از دو روز گذشته در جنگل‌های خلخال مشغول به ورزش کوهنوردی بودند پس از طی مسیر جنگل‌های زیبای اندبیل از مسیر اسالم و راه قدیمی خلخال به گیلان وارد خلخال شدند.

امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این کوهنوردی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اردبیل ضمن تسلیت شب شهادت امام موسی کاظم (ع) منطقه خلخال و تفرجگاه اندبیل را یکی از زیباترین مناطق بکر برای صنعت گردشگری عنوان کرد و بر ضرورت توجه مسئولان در رفع محرومیت‌ها از این منطقه تاکید کرد.

کوهنوردی ‌فرمانده کل ارتش ایران + تصاویر

فرمانده ارتش جمهوی ایران با اشاره به زیبایی‌ مسیر‌های کوهنوردی در خلخال گفت: بستر طبیعت آماده و مهیا برای صنعت گردشگری در این منطقه است و آب هوای کاملا سالم مبین این حقیقت است.

امیر سرلشگر عطاالله صالحی ضمن عرض سلام به مردم فهیم استان اردبیل و مخصوصا خلخال و تبریک پیشاپیش عید مبعث گفت: این منطقه زیبا و کم‌نظیر در جهان باید برای همه ایرانیان و جهانیان با تبلیغ درست شناسانده شود .

فرمانده ارتش افزود: من در سال‌های گذشته نیز افتخار داشتم که در ماه محرم و در مراسم عزاداری‌ها و طشت گذاری‌های مردم فهیم اردبیل حضور داشته باشم و این بار نیز در عید سعید مبعث سعادت شد تا به اتفاق جوانان در تیم کوهنوردی ارتش همراه شوم و به مسیر خلخال بیایم.

کوهنوردی ‌فرمانده کل ارتش ایران + تصاویر

‌کوهنوردان ارتش جمهوری اسلامی ایران به سلامت بعد از عبور از منطقه گیوره اندبیل وارد روستای اندبیل و عازم مرکز کشور شدند.

‌مسیر قدیم و چارواریولی اندبیل خلخال یکی از ده مسیر تورگردی ایران می‌باشد که از دویست سال پیش تنها مسیر دسترسی مردم خلخال به گیلان بوده و تردد در آن جریان داشته است و این روز‌ها با سرسبزی طبیعت پای طبیعت‌گردان به این بهشت زیبا و بکر باز شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • وحید ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    من این مسیر رو رفتم ، واقعا بکر و فوق العاده است . چون صعب العبوره درخت هایی اونجا پیدا میشه که قطرش چندین متره امیدوارم همینجور بمونه پای آدمای مخرب به اونجا نرسه.
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    این شکم ها زیبنده ارتش اسلام نیست
  • علیا ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    ماشاالله به خود فرمانده ارتش. با این سن 100 گرم اضافه وزن ندارند. اما اطرافیانشون متاسفانه...
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    فک کنم اینا دیگه یا بازنشت باشن یا مثل سرلشگر کارهای ستادی انجام بدن ولی در کل بله حق با شماست
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    چند می گیری گریه کنی؟ اضافه وزن نداره!!!!!!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس