کد خبر 451376
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، تاخیر ۱۰ ساعته پرواز تهران- اهواز و همچنین تاخیر طولانی مدت پروازهای این شرکت طی هفته‌های گذشته را علت این تصمیم اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به عدم توجه آن شرکت به دستورالعمل ها و مقررات اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری، پاسخگویی نامناسب مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان و تاخیر طولانی مدت پروازهای این شرکت در هفته های گذشته، سازمان هواپیمایی کشوری بارها خواستار تغییر در نحوه برنامه ریزی و تعامل مناسب با مسافران به ویژه در مواقع بروز تاخیر پرواز شد.

به دنبال عدم برنامه ریزی منظم پروازها، اطلاع رسانی و پاسخگویی نامناسب به مسافران، دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تا اطلاع ثانوی صدور مجوز پروازهای جدید و فوق العاده شرکت هواپیمایی آسمان را به حالت تعلیق درآورد.

گفتنی است؛ شرکت های هواپیمایی موظفند برابر دستورالعمل حقوق مسافر به برنامه ریزی دقیق برای انجام به موقع و منظم پروازها اقدام کرده و به هنگام بروز تاخیر پروارهای احتمالی نسبت به اطلاع رسانی دقیق و ارائه تسهیلات لازم به مسافران اقدام کنند.


منبع: روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    پرواز رفت وبرگشت من هم به تهران یک ساعت نیم ویک ساعت وچهل وپنج دقیقه تاخیر داشت هنوز از سر درد دارم ،خانواده مسافران هم درگیر تاخیر می شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس