کد خبر 450769
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

پرواز 832 هواپیمایی آسمان که بنا بود ساعت 14:30 امروز فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد اهواز ترک کند، پس از حدود 10 ساعت تاخیر، سرانجام از سوی مسئولان فرودگاهی، لغو شد.

به گزارش مشرق، حدود 150 مسافر این پرواز که از ظهر امروز در فرودگاه مهرآباد حاضر بودند، پس از بلاتکلیفی چندین ساعته در فرودگاه و بدون دریافت هیچ‌گونه توضیحی از سوی مسئولان شرکت هواپیمایی، مجبور به لغو پرواز خود شدند.

بر اساس صحبت‌های یکی از مسافران این هواپیما با خبرنگار ایسنا، در طول ساعات گذشته نه تنها هیچ توضیحی به مسافران حاضر در فرودگاه ارائه نشد که حتی در زمان اعلام لغو پرواز نیز دلیل اصلی این موضوع مشخص نشده است.

به گفته این مسافر، تعداد قابل توجهی از مسافران این پرواز با تجمع در مقابل دفتر هواپیمایی آسمان در فرودگاه مهرآباد خواهان پاسخگویی مسئولان این هواپیمایی شده‌اند.

با توجه به تعطیل شدن فرودگاه مهرآباد تهران در ساعت 12 نیمه‌شب، به نظر می‌رسد در صورتی که یک هواپیمای جایگزین در اختیار مسافران این هواپیما قرار نگیرد، تأخیر در حرکت این پرواز به بیش از 18 ساعت برسد و باید در صبح روز یکشنبه پیگیری شود. مسافران معترض که در فرودگاه مهرآباد حضور دارند، از مسئولان این شرکت هواپیمایی درخواست یک پرواز جایگزین کرده‌اند که البته این درخواست، تا لحظه ارسال خبر با هیچ واکنش رسمی از سوی مسئولان پرواز مواجه نشده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس