کد خبر 451114
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

عضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: استعفای من هیچ ارتباطی به مسئول دپارتمان داوری ندارد که ایشان اظهار نظر کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مسعود مرادی در مورد اینکه مسعود عنایت گفته مسعود مرادی 30 بار تاکنون استعفا کرده و چرا دو خط نامه نمی‌نویسد و از کمیته داوران خداحافظی نمی‌کند، گفت:‌استعفای من به عنوان عضو کمیته داوران هیچ ربطی به دپارتمان داوری و مسئول این دپارتمان ندارد که ایشان اظهار نظر کرده‌اند. از سویی دیگر او چگونه 30 استعفای من را شمرده است که اینگونه صحبت می کند؟

وی افزود: من تاکنون دو بار استعفا کرده‌ام که مرتبه اول بعد از صحبت‌هایی که با من شد به کمیته داوران برگشتم و خواستم که به داوری کمک کنم. اینگونه صحبت کردن از سوی عنایت که مسئول دپارتمان داوری است در شأن و جایگاه یک مسئول نیست.

مسعود مرادی با اشاره به عملکردش در دو سال گذشته گفت: در این مدتی که در کمیته داوران بودم هیچ نقش و نظری در چیدمان داوری فوتبال کشور نداشتم و علاقه‌ای هم به این کار ندارم. من به دلیل آنکه دیدم حضورم در کمیته داوران نمی‌تواند برای داوری فوتبال کشورم مثمر ثمر باشد کناره‌گیری کردم. امیدوارم با درایت دبیر محترم فدراسیون دکتر اسدی و مسعود عنایت و اصفهانیان فصل خوبی را برای داوران در لیگ برتر پانزدهم شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: همانگونه که سایر اعضای کمیته داوران مثل غیاثی، فنایی، صفیری بدون استعفای کتبی از کمیته داوران کناره‌گیری کردند من هم به این شیوه از کمیته داوران کنار رفتم. داوری فوتبال ما نیاز به آرامش و همدلی دارد. اینگونه مصاحبه کردن جز تنش و حاشیه حاصل دیگری برای داوری ندارد. باید در صحبت‌هایمان حرمت و شخصیت افراد را حفظ کنیم.

مرادی با تأکید بر اینکه استعفایش هیچ ارتباطی به مسئول دپارتمان داوری ندارد،‌گفت: اگر رئیس کمیته داوران در این مورد اظهار نظر کرده بود من می‌توانستم پاسخ او را بدهم اما استعفای من هیچ ارتباطی به عنایت ندارد. اینگونه صحبت کردن نشان از موارد دیگر دارد. من به دلیل خستگی مفرط از حضور دو ساله در کمیته داوران کناره‌‌گیری کردم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس