هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از شروع بازی شدیدترین فحاشی‌ها را نسبت به مدافع تیم فوتبال پرسپولیس انجام دادند.

به گزارش مشرق، هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان بنری در دست دارند که عکس مجاهد خذیراوی بر روی آن نقش بربسته است.

*‌زمانی که بازیکنان تیم پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند تماشاگران استقلالی بازیکنان این تیم را «قلیانی» خطاب می‌کردند.

* هواداران تیم استقلال خوزستان با شعار «پرسپولیس دسته 2» علیه این تیم موضع گیری کردند.

* زمانی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کنار زمین رفت و گرم کردن بازیکنانش را تماشا کرد.

*‌ مهدی طارمی در حالی در این بازی به صورت فیکس وارد زمین شد که عده‌ای از هواداران این تیم معتقد بودند صحبت‌های علی ضیاء در برنامه چند شب پیش باعث شده بود این بازیکن در پرسپولیس فیکس بازی کند.

* کریم باقری با رامین رضائیان در لحظات گرم کردن بازیکنان پرسپولیس تمرین کرد.

*‌ از سوی هیأت فوتبال خوزستان میان تماشاگران استقلالی آب رایگان توزیع شد.

* مصطفی قنبرپور مربی پرسپولیس با برخی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان به خوش و بش پرداخت.

* فحاشی‌های هواداران تیم استقلال خوزستان پیش از بازی و در حین بازی علیه محسن بنگر مدافع نیمکت‌نشین پرسپولیس بسیار عجیب بود به طوری که دقایق طولانی زشت‌ترین الفاظ و فحاشی‌ها علیه این بازیکن صورت گرفت.

*‌ جری بنسون مهاجم هندوراسی پرسپولیس که هنوز مجوز بازی‌اش به دست پرسپولیسی‌ها نرسیده با وجود اینکه در لیست پرسپولیس قرار ندارد اما پیش از شروع بازی از کنار زمین تمرین هم بازی‌هایش را تماشا کرد.

*‌ محسن ترکی داور این دیدار در زمانی که برای گرم کردن به زمین آمده بود از سوی هواداران استقلالی مورد تشویق قرار گرفت و این داور به تشویق هواداران عکس‌العمل نشان داد و از آنها تشکر کرد.

* عده‌ای از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان با لباس‌های این تیم در ورزشگاه حاضر بودند این در حالی است که فولاد در زمان بازی پرسپولیس در مشهد به مصاف پدیده رفته بود.

* بلندگوی ورزشگاه در زمان معرفی بازیکنان رضا خالقی‌فر بازیکن شماره 16 پرسپولیس را به اشتباه شماره 14 خطاب کرد.

* عکس بزرگی از عبدالله ویسی مربی تیم استقلال خوزستان در دست هواداران این تیم قرار دارد.

* در حالی که عکاسان با کاورهای نارنجی‌رنگ با آرم سازمان لیگ در کنار زمین مشغول عکاسی هستند اما یکی از عکاسان در اقدامی عجیب کاور نارنجی پوشیده بود که نوارهای شبرنگ آن نشان می‌داد این کاور برای مأموران شهرداری است!

* با توجه به در پیش بودن روز خبرنگار تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین هر از گاهی با نوشتن متن «خبرنگاران وجدان بیدار جامعه» به استقبال روز خبرنگار رفتند.

*‌ دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس با توپ‌های جدید انجام شد.

* پیش از شروع بازی عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و ضمن خوش و بش با نیمکت‌نشین پرسپولیس بابت حضور در اهواز به آنها خوش‌آمد گفت.

* روح‌الله سیف‌الهی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تنها بازیکن استقلال خوزستان بود که پیش از بازی به سمت نیمکت پرسپولیس آمد. از طرف دیگر بابک حاتمی، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا و رضا نورمحمدی چهار بازیکن پرسپولیس بودند که با عبدالله ویسی خوش و بش کردند.

* حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه غدیر اهواز از نزدیک این بازی را تماشا می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    بنکر باید درک کنه با ابی جماعت کاری نباید نداشتته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس