کد خبر 450987
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

هزاران فلسطینی ساکن شهرک دوما در مجاورت نابلس روز شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید «سعد دوابشه» پدر نوزاد سوزانده شده فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیست مشارکت داشتند.

 به گزارش مشرق، هزاران فلسطینی روز شنبه در مراسم تشییع پیکر پدر کودک شیر خوار فلسطینی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسید، شرکت کردند.

مراسم تشییع پیکر «سعد دوابشه» بعد از ظهر شنبه) با حضور گسترده شهروندان فلسطینی که خواستار انتقام از رژیم صهیونیستی بودند، برگزار شد.

سعد دوابشه پدر کودک شیرخوار فلسطینی در اثر شدت سوختگی ناشی از آتش سوزی که صهیونیست های شهرک نشین جمعه گذشته در خانه‌اش در نابلس واقع در کرانه باختری به پا کردند، به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، مقام های مسئول در حکومت خودگردان فلسطین نیز بر ضرورت کالبد شکافی دوابشه برای تکمیل اقدامات قانونی و پزشکی لازم جهت ارجاع رسمی پرونده وی به دادگاه جنایی بین المللی تاکید کردند.

هزاران تن از شهروندان فلسطینی، ده‌ها تن از مسئولان حکومت خودگردان فلسطین و اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح و رهبران سایر گروه‌های فلسطینی برای تشییع جنازه دوابشه از ورودی روستای «دومه» در نابلس راهپیمایی گسترده‌ای برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی، خواستار گرفتن انتقام خون کودک شیرخواره فلسطینی و پدرش شدند.

شهرک نشینان صهیونیست روز جمعه گذشته با حمله به منزل «دوابشه» در روستای دومه واقع در نابلس، خانه این خانواده فلسطینی را به آتش کشیدند که در پی آن «علی دوابشه» کودک شیرخوار ۱۸ ماهه آنها به شهادت رسید و پدر و مادر و خواهر ۴ ساله وی به شدت زخمی شدند.

به گفته رسانه‌های خبری سعد دوابشه پدر این کودک فلسطینی که دچار ۹۰ درصد سوختگی شده بود، در اثر شدت جراحت وارده پس از یک هفته به شهادت رسید.

مادر این کودک فلسطینی نیز در شرایط وخیمی به سر می برد.

این حمله تروریست ها، موجی از خشم و نفرت علیه این جنایت شنیع رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و نظامیان صهیونیست را به حالت آماده باش کامل درآورده است.

«ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام در واکنش به این حمله تروریستی، اعلام کرد: در برابر جنایت صهیونیست‌ها در قتل کودک شیرخواره فلسطینی، سکوت نخواهیم کرد و زمین را در زیر پای آنان به آتش خواهیم کشید.
{$sepehr_album_29514}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس