فازهای 4 و 5 اوژانس شیمیایی (NBC) بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله (عج) با حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور افتتاح شد.

به گزارش مشرق، رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) در این مراسم گفت: پروژه اورژانس جنگ‌های نوین از مأموریت‌هایی است که ستاد کل نیروهای مسلح به سپاه و از این طریق به بیمارستان بقیه الله (عج) ابلاغ شده است.

دکتر جلالی با برشمردن ویژگی‌های اورژانس شیمیایی بیمارستان بقیه الله (عج) افزود: مرحله نرم افزاری این پروژه از یک و نیم سال گذشته آغاز و از اواخر سال 1393 وارد مرحله اجرایی شد.

وی تصریح کرد:پیش بینی اجرای پروژه اورژانس شیمیایی در سه مرحله 4، 5، 6 شامل پاراکلینیک، بستری و آلودگی‌زدایی انجام شده است که امروز شاهد افتتاح مرحله‌های 4 و 5 این اورژانس هستیم.

جلالی افزود:مرحله 6 اورژانس شیمیایی بیمارستان بقیه الله (عج) که به عنوان ویترین اورژانس NBC شناخته می‌شود، مرحله گسترده و فنی با امکانات مدرن آلودگی زدایی است که همزمان با روز پدافند غیر عامل ( 8 آبان ) افتتاح خواهد شد.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله (عج) انجام پروژه در مدت زمان اندک به وسیله پرسنل بیمارستان را ویژگی بارز این پروژه برشمرد و اظهار داشت: با افتتاح مرحله‌های 4 و 5 اورژانس شیمیایی در واقع از یک بیمارستان در مقیاسی کوچک شده بهرمند می‌شویم که ظرفیت قابل توجهی را در موضوع تروما به مجموع بیمارستان بقیه الله می‌افزاید.

در پایان این مراسم رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور پس از بازدید از فازهای 4 و 5 اورژانس شیمیایی از مراحل اجرای فاز 6 و نیز پارکینیگ طبقاتی بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله (عج) بازدید کرد.
منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس