کد خبر 450698
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

استقلالی‌ها زودتر از آنچه تصور می‌شد با جاسم کرار به بن‌بست رسیدند. جاسم از هر چیز و ناچیزی (!) ایراد می‌گیرد و استقلالی‌ها هم به سرشان زده او را از لیست کنار بگذارند و مسعود شجاعی را به خدمت بگیرند.

شجاعی در استقلال واقعیت یا خبری برای ترساندن کرار؟
به گزارش مشرق، دیروز شنیدیم احتمالاً طی ۴۸ ساعت آینده، در صورت فسخ قرارداد کرار، باشگاه استقلال با مسعود شجاعی وارد مذاکره می‌شود. شجاعی که در حال بررسی احتمالات پیرامون حضورش در لیگ دسته دوم اسپانیا یا لیگ دسته اول یونان است، اخیراً در تهران مغازه‌ای در یکی از مراکز خرید خیابان فرشته افتتاح کرده و بی‌میل نیست در صورتی که از یونان و اسپانیا پیشنهاد خوبی نداشته باشد، در لیگ برتر خودمان بازی کند.

جالب است بدانید استقلالی‌ها پول کرار را جور کرده بودند اما شایعه شده دو ستاره استقلال که به شدت با یکدگر رفیق هستند، به باشگاه رفتند و به مدیران استقلال گفتند: «اگر به کرار زودتر از بقیه پول بدهید، ما بازی نمی‌کنیم. ما حاضریم نیم‌فصل منتظر پول باشیم و حرف نزنیم اما نه اینکه جاسم پول بگیرد و ما نگیریم!» گویا همین تهدید منطقی باعث شد باشگاه استقلال به کرار پیغام بدهد فعلاً خبری از پول نیست و تو هم باید مثل بقیه صبر کنی!

به هر حال استقلالی‌ها حالا آمادگی دارند قرارداد کرار را فسخ کنند و شجاعی را به خدمت بگیرند. البته برخی نزدیکان شجاعی می‌گویند مسعود آبی‌پوش نمی‌شود و استقلالی‌ها برای ترساندن جاسم، از جذب شجاعی حرف می‌زنند. آنها امیدوارند خبر استقلالی شدن شجاعی باعث عقب‌نشینی کرار از مواضع سرسختانه‌اش شود!
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس