کد خبر 450443
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فکر می‌کنم خوشبخت‌ترین و خوشحال‌ترین مربی فوتبال ایران هستم چرا که با وجود وقت کم توانستیم تیم‌مان را به خوبی آماده کنیم.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال اهواز مقابل سیاه‌جامگان گفت: به این پیروزی شیرین نیاز مبرم داشتیم. سیاه‌جامگان بازی خیلی جدی و با انگیزه‌ای انجام داد. خوشحالم عملکرد خوب بازیکنان نتیجه داد و توانستیم بعد از 6 سال غیبت در لیگ برتر اولین پیروزی خود را به دست بیاوریم.

وی افزود: امروز خوشبخت‌ترین و خوشحال‌ترین مربی لیگ برتر من هستم. بارها گفتم ما وقت کمی داشتیم که زمان کافی برای آماده‌سازی نداشتیم. خیلی خوشحالم با تلاش بازیکنان و هوش بالای آنها که دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کردند توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. در هفته اول یک تساوی از علی دایی گرفتیم و دیروز تیم خوب رسول خطیبی را شکست دادیم. این نتایج بسیار خوب است.

سرمربی استقلال اهواز اظهار داشت: در شروع هر دو نیمه قلب دفاع حریف را هدف قرار می‌دادیم و با فشاری که به آنها آوردیم توانستیم یک پنالتی بگیریم که خوشبختانه محمد غلامی توانست این ضربه را وارد دروازه محسن فروزان پنالتی‌گیر کند.

وی در مورد اعتراض سیاه‌جامگان به عملکرد داوران در بازی دیروز تصریح کرد: در نشست روز گذشته اعلام کردم مارادونا در بازی با انگلیس توپ را با دست به دروازه فرستاد همه این صحنه را دیدند اما داور اعلام گل کردو به همین خاطر هیچ کسی نمی‌تواند اعتراض کند یا اینکه جفرس بازیکن انگلیس ضربه‌ای در جام جهانی 1966 به آلمان غربی زد که هنوز هم روی آن بحث است که آیا توپ گل شده یا از خط دروازه نگذشته است اما چون داور اعلام گل کرده همه این مسئله را پذیرفتند. به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد عملکرد داوری صحبت کنم و اگر از من در مورد کیفیت لیگ و تیم ملی بپرسید جواب‌تان را می‌دهم ولی نمی‌توانم در مورد داوری صحبت کنم.

بختیاری‌زاده افزود: از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و هیات فوتبال که برای برگزاری مسابقات تلاش می‌کنند تشکر ویژه دارم. هیأت فوتبال زحمت زیادی کشید و طی دو سه روز کار جهادی ورزشگاه را آماده بازی کردند.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی در مورد این بازی در نظر گرفتند، اظهار داشت: مدیریت باشگاه مثل بازی با صبا قول دادن یک سکه را داده است.

سرمربی استقلال اهواز در ارتباط با حضور کم‌تعداد هواداران در ورزشگاه گفت: درجه هوا 54 و رطوبت بالای 80 درجه بود. جا دارد به تیم سیاه‌جامگان به خاطر 90 دقیقه فوتبال بازی کردن خداقوت بگویم. فکر می‌کردم آنها از دقیقه 30 و 40 به بعد تسلیم شوند. همچنین بازی از صدا و سیما به طور مستقیم پخش می‌شد و همزمان با دیدار استقلال تهران بود. ان‌شاءالله در مسابقه بعدی می‌بینیم که ورزشگاه 50 هزار نفری هم برایمان کم است.

بختیاری‌زاده در پایان در مورد دیدار مقابل ملوان عنوان کرد:‌از امروز صبح پرونده بازی با سیاه‌جامگان را بستیم و فکر دیدار ملوان هستیم. 2 بازی اول این تیم را نگاه کردم و به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم ملوان را در خانه آنها شکست دهیم و باید دست پر به اهواز برگردیم.

وی در مورد اینکه آیا ملوان را تیم ضعیفی می‌داند، تصریح کرد:‌ خیر آنها ناآماده هستند. این تیم نقاط ضعف بارز و آشکاری دارد که اگر هر حریفی آنها را شناسایی کند می‌تواند آنها را شکست دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس