کد خبر 450297
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۱

روزنامه کیهان روز شنبه در بررسی توافق هسته ای عنوان درشت صفحه اول خود را به وقت کشی با پاسخ های نمایشی در برابر پرسش های فنی و حقوقی! اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در مطلبی آورده است: در حالی که دولت بطور مداوم از پیروزی خود در مذاکرات می گوید تا کنون پاسخ روشن و مستدلی به پرسش های فنی و حقوقی منتقدان توافق وین و قطعنامه 2231 نداده است.
استقبال مردم مازندران از غواصان شهید عنوان مطلب دوم و عکس روزنامه کیهان در شماره روز شنبه است.
علیرضا همتی در یادداشت خود در این روزنامه در مطلب با عنوان فروش نفت در بورس پایان دوران امضاهای طلایی آورده است: یکی از ایرادهای سیستمی بروز فساد در ایران، تعریف رویه های اداری انسان محور و مبتنی بر امضاهای طلایی است. امضاهایی که بر حسب اهمیت موضوع مجوز، گاه تا میلیاردها تومان ارزش دارد و بسیاری از اوقات مانند شرایط خاص اقتصادی و سیاسی کشور، نظارت جدی بر صاحبان آنها نیست.
در بخش اخبار ویژه این روزنامه نیز این تیترها به چشم می خورد: توافق موقت ژنو آینه عبرت توافق وین، توافق وین بخش های محرمانه هم دارد؟!، هاشمی مقلد امام نیست که همچنان با کارگزاران است؟!، آمانو بهانه تراشی را کلید زد، این ادبیات نسنجیده پرکردن جدول دشمن است.
آل سعود، اسرائیل و داعش سه ضلع یک مثلث خبیث، پاسخ 30 سال پیش حضرت امام (ره) به سخنان امروز هاشمی، جنگ واقعی آل سعود در داخل عربستان است و واردات 203 هزار تن موز فقط در 4 ماه اول امسال از دیگر عناوین مطالب این روزنامه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس