کد خبر 449891
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روحیه متکبرانه آقای هاشمی مردم را به روستایی و غیرروستایی تقسیم می‌کند، گفت: انقلابی بودن ربطی به شهر و روستا ندارد.

روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر آقای هاشمی‌رفسنحانی مبنی بر اینکه «دیروز در کوچه روستایشان می‌گشتند امروز انقلابی شدند» و توهین وی به روستاییان اظهار داشت: این اظهارات نشان دهنده روحیه و خوی متکبرانه و مستکبرانه آقای هاشمی است.

وی با بیان اینکه خود آقای هاشمی روستایی است، افزود: روستایی بودن عیبی نیست و بسیاری از انقلابیون و شخصیت‌ها روستا زاده هستند، بنابراین نه روستایی بودن مشکلی دارد و نه اینکه حتماً کسی که انقلابی است باید از شهر باشد.

حسینیان با اشاره به خوی متکبرانه آقای هاشمی تصریح کرد: این روحیه وی باعث می‌شود که مردم را به روستایی و غیرروستایی تقسیم کرده و معتقد است که روستایی‌ها نباید اظهار نظر داشته و انقلابی باشند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی نگاهی به گذشته خود کند که از کجا آمده و در کجا متولد و بزرگ شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • حسن ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    شما هم یه نگاهی به جایگاه خودت داشته باش که در مورد کی حرف میزنی
  • سامان ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    جناب حسینیان حرف آقای هاشمی توهین به روستاییان نیست بکه منظور دوری از مبارزات قبل انقلاب است که معمولا در شهرها بوده همین.
  • علیزاده ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    جرا کوچکترین جمله از هاشمی را تبدیل به داستان برگ بر علیه ایشان چاپ ونشر میکنید . من یک روستایی هستم . هیچگونه اهانتی نمی بینم . لطفا فکار مردم را مخدوش نفرمایید .مردم عقل دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس