کد خبر 449812
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

رئیس مجلس با بیان اینکه ایران و سوریه روابط با ثباتی را طی سال‌های گذشته تجربه کرده‌اند گفت: ایران براساس وظیفه دینی و انسان‌اش همواره از مردم سوریه در قبال تروریست‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار "ولید معلم" وزیر خارجه سوریه با اشاره به پیشینه خوب مناسبات دو کشور، گفت: ایران و سوریه  به عنوان دو کشور دوست و برادر روابط پایدار و با ثباتی را طی سالهای گذشته تجربه کرده‌اند که ریشه در اشتراکات متعدد داشته است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس وظایف دینی، انسانی و اخلاقی خود همواره از مردم سوریه در قبال جنایت‌های گروه‌های تروریستی و تکفیری حمایت کرده است.

رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد با استمرار مقاومت و ایستادگی مردم سوریه در مقابل گروه‌های تروریستی در این کشور، مناطق بیشتری از خاک سوریه  از لوث آنها پاک شود.

"ولید معلم" وزیر خارجه سوریه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در مقابله با تروریست‌های تکفیری در خاک کشورش، گفت: در یک سوی مبارزه مردم سوریه با گروه‌های مسلح تروریست، از سوی دیگر کشوری همچون ایران که در کنار مردم سوریه ایستاده است و از مقاومت آنها حمایت می‌کند و در سوی دیگر برخی کشورهای منطقه که به انواع دسیسه‌ها برای ساقط کردن نظام سوریه متوسل شده‌اند و هدفشان تجزیه این کشور با استفاده از انواع گروه‌های تروریستی است، قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس