کد خبر 449695
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

در میان مناطق 22‌گانه شهر تهران بیشترین متوسط اجاره بها بیش از 32 هزار تومان و در منطقه یک و کمترین آن 10 هزار تومان و در منطقه 19 بوده است.

به گزارش مشرق، در  گزارش مرکز آمار از اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در شهر تهران نشان می‌دهد که متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجازه یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران طی بهار امسال به کمتر از 20 هزار تومان می‌رسد که این میزان نسبت به فصل قبل 7.3 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 14.5 درصد افزایش داشته است.

همچنین تعداد معاملات اجاره زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در تهران در این مدت نسبت به زمستان سال قبل 8.4 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 14.2 درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، در میان مناطق 22‌گانه شهر تهران بیشترین متوسط اجاره بها بیش از 32 هزار تومان و در منطقه یک و کمترین آن 10 هزار تومان و در منطقه 19 بوده است.

براین اساس تغییرات مبلغ اجاره ماهانه برای هر مترمربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل 2300 تومان در منطقه 20 و حداکثر 92 هزار و 500 تومان در منطقه دو بوده است.

همچنین از کل معاملات اجاره زیربنای مسکونی در مناطق 22‌گانه شهر تهران منطقه پنج با 4.2 درصد دارای بیشترین سهم و منطقه 22 با 1.3 درصد دارای کمترین سهم است.


منبع: همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس