کد خبر 449354
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: بررسی جمع‌بندی مذاکرات در هفته آتی نیز ادامه می‌یابد و پس از برگزاری جلسه کمیسیون تخصصی برجام، نخستین گزارش هسته‌ای پیرامون برجام به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه مجلس به ویژه کمیسیون امنیت‌ملی در هفته آینده پیرامون جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای و برجام، گفت: کمیسیون امنیت‌ملی از ابتدای مذاکرات به دقت تمامی برنامه‌های هسته‌ای را دنبال و بررسی کرده است. ما نگرانی ملت را پیرامون تعطیلی این هفته مجلس درک می کنیم، اما باید گفت هیچ مسئله هسته‌ای بدون رسیدگی و بررسی باقی نمانده و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته با دعوت از مسئولان و اعضای تیم مذاکره‌کننده بسیاری از مسائل شکافته شد که پخش بخشی از جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی بیانگر و منعکس کننده دقت و حساسیت اعضای کمیسیون بر این موضوع مهم کشور است. جلساتی هم با تیم فنی مذاکره‌کننده برگزار شد که آقای صالحی با توضیحات فنی اطلاعات خوبی در اختیار نمایندگان قرار داد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: در هفته آتی انتخابات کمسسیون تخصصی برجام در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود و پس از جمع‌بندی و بررسی مذاکرات، نخستین گزارش هسته‌ای پیرامون برجام  به صحن علنی ارجاع می‌شود.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: در هر زمان بررسی مسئله هسته‌ای ادامه داشته و این مسئله جای هیچ نگرانی را درباره بررسی برجام و یا ابعاد دیگر پرونده هسته‌ای باقی نمی‌گذارد. از صدا و سیما هم جهت پخش جلسه کمیسیون امنیت‌ملی نهایت تشکر را داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس