شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید از ذخیره تاریخچه سایت‌های مورد بازدید قرار گرفته، جست و جوها، و دیگر داده‌های شخصی خود در مرور صفحات وب جلوگیری کنید.

 به گزارش مشرق، در صورتی که بخواهید با چند حساب کاربری و به طور همزمان به یک وب سایت وارد شوید. اولین راهی که به ذهنتان خواهید رسید، استفاده از یک مرورگر دیگر می باشد. اما جالب است بدانید که شما می توانید با استفاده از قابلیت حالت محرمانه که در تمامی مرورگر ها وجود دارد، با چند حساب کاربری و به طور همزمان به یک حساب کاربری وارد شوید.
 
حالت محرمانه در مرورگر ها

پس از فشردن کلید ترکیبی مربوط به حالت محرمانه ، یک پنجره جدید در همان مرورگر برای شما باز خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که حالت مرور محرمانه در مرورگرها، محرمانگی کامل را برای شما فراهم نمی کند.به طور کلی وظیفه حالت مرور محرمانه (Private Browsing) این است که از ذخیره تاریخچه سایت های مورد بازدید قرار گرفته، جست وجوها، و دیگر داده های شخصی بین جلسات مرور صفحات وب جلوگیری کند.
 
مرورگر Google Chrome و Opera:    

کلیدهای ترکیبی Ctr+Shift+N
 
مرورگر Firefox و Internet Explorer:

کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+P

حالت محرمانه برای سیستم عامل اندروید(موبایل) تنها مرورگری که از حالت مخفی پشتیبانی می‌کند نرم‌افزار گوگل کروم است که مانند تصویر زیر می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

با این راه‌کار هیچ ردهپایی از خود در اینترنت باقی نگذارید

با این راه‌کار هیچ ردهپایی از خود در اینترنت باقی نگذارید

با این راه‌کار هیچ ردهپایی از خود در اینترنت باقی نگذارید

حالا می‌توانید با خیال راحت بدون نگرانی از ثبت اطلاعات در دستگاه مورد استفاده به‌ گشت و گذار در اینترنت بپردازید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همایون ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    تو سیستم اندروید فایرفاکس هم این قابلیت داره...منو و new private tab
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    البته استفاده از حالت مرور محرمانه میتونه در جای خودش مفید باشه و اطلاعات کمتری رو لو بده از کاربر اما به هر حال حداقلش اینه که وقتی شما (بدون پروکسی) به سایتی وصل میشید ip شما رو میبینه چون باید بدونه که اطلاعات رو به چه آدرسی بفرسته تا بدست شما برسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس