کد خبر 449018
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

مهاجم پیشین چلسی می‌گوید حاضر است زندگی‌اش را بدهد تا با تیم دوم شهر دوم مادرید فاتح لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا شود.

بازیکنی که زندگی‌اش را می‌دهد تا قهرمان لالیگا شود
به گزارش مشرق، فرناندو تورس که در سال 2002 با اتلتیکومادرید به قهرمانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا رسید، از آن تاریخ تاکنون حتی با وجود پیوستن به تیم‌های لیگ برتری لیورپول و چلسی نتوانسته قهرمانی در بالاترین سطح باشگاهی را تجربه کند.

تورس 31 ساله که در فصل 14-2013 به روخی‌بلانکو بازگشت، در آستانه دیدار دوستانه امروز (سه‌شنبه) اتلتیکو با تیم شانگهای SIPG گفت: هنوز جام‌هایی هستند که می‌توانم آنها را فتح کنم؛ برای مثال قهرمانی در لیگ سطح بالا را کم دارم. تاکنون در هیچ لیگ سطح بالایی به قهرمانی نرسیده‌ام، برای همین قهرمانی با اتلتیکو در لالیگا برای من خیلی خاص خواهد بود. همیشه باید در تمامی رقابت‌ها تلاش کرد، ولی حاضرم همه چیز و جانم را بدهم تا فاتح لالیگا شوم.

وی افزود: می‌خواهم پیروزی در لالیگا را تجربه کنم. احساسی فوق‌العاده‌ و اشتیاقی بالا برای بازی در بالاترین سطح فوتبال دارم. هنوز چندین سال دیگر می‌توانم بازی کنم و می‌خواهم در اتلتیکو از این سال‌ها لذت ببرم. می‌خواهم با بازی‌ای که انجام می‌دهم، هم خودم لذت ببرم و هم باعث لذت بردن دیگران شوم. می‌خواهم جام‌های قهرمانی را به دست بیاورم، حالا می‌خواهد این فصل باشد یا فصل بعد یا فصل بعد از آن.

مهاجم اتلتیکومادرید که با جدایی ماریو ماندزوکیچ از این تیم پیراهن شماره «9» روخی‌بلانکو به او رسید، در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم دوباره به شماره‌ای رسیدم که با آن در این باشگاه رشد و پیشرفت کردم. فصل 16-2015 فصل خاصی برای من است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس