آیت‌الله علوی گرگانی در پیامی تاکید کرد: شرایطی که امروزه با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است.

به گزارش مشرق، آیت الله علوی گرگانی از مراجع معظم تقلید پیامی خطاب به شرکت کنندگان در اردوهای جهادی منتظران خورشید صادر کرد که متن کامل این پیام در ادامه آمده است:
بسمه تعالی

قال الله تعالی: «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَـئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ»

این عمل ارزشمند که همانا تشکیل گروه‌های جهادی برای انجام کارهای عمرانی و فرهنگی در مناطق مختلف کشوری و مخصوصا مناطق محروم تدارک دیده شده است لازمه و نیاز ضروری امروز کشور است.

شرایطی که امروزه با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است و لذا تاکید امام خمینی رحمه الله علیه و رهبر معظم انقلاب نیز دائما بر همین موضوع استوار بوده است.

شکی نیست شما جوانان و مدیران که در این راه قدم بر می دارید هدفتان الهی خواهد بود و مصداقی از مصادیق جهاد فی سبیل الله می باشد. لکن توصیه میکنم مراقب نفس خود باشید و شیطان را در قصد و هدف خود راه نداده و ریا و امور عادی را مد نظر قرار ندهید تا خداوند رحمت خود را شامل حال شما کرده و بهترین پاداش را به شما ارزانی کند و در همه حال خدا را مد نظر داشته باشید و نماز اول وقت را فراموش نکنید.

آیت الله علوی گرگانی

94/5/12
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس