کد خبر 448091
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی گفت: جوانان مستعد کارهای خود را به شبکه های مختلف ارائه دهند و تلویزیون را خانه خود بدانند.

به گزارش مشرق، رضا پورحسین درباره برنامه های جدید سیما افزود: به زودی با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مستندهای برگزیده در جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی از شبکه پنج سیما پخش و با صاحبان آثار نیز مصاحبه هایی می شود تا جوانان دیگر انگیزه ساخت مستند پیدا کنند.

وی گفت: در کل معدل سینمای مستند ما بالا آمده است اما هنوز مشکلاتی در مستندهای فنی داریم، مستندسازان ما در آثار اجتماعی به بلوغ خوبی رسیده اند اما باید بر روی مسئله صنعت و فناوری کار شود.

پورحسین افزود: سازمان های مختلفی از جمله دولت و صدا و سیما باید از جوانان حمایت کنند تا رغبت بیشتری نسبت به تولید این گونه آثار نشان دهند البته در حال حاضر بالای 70 درصد مستند سازان ما جوان هستند و این اتفاق بسیار خوبی برای تلویزیون است.

قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی درباره جشنواره فیلم و عکس فناوری صنعتی گفت: قطعا برگزاری این جشنواره کمک شایانی به رشد مستندهای صنعتی محور به خصوص آثار تلویزیونی می‌کند و جوانان زیادی را به مستندهای فناورانه ترغیب می‌کند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس