برنامه صبحگاهی «امروز» که با مشارکت رادیو جوان و شبکه سه قرار است تولید شود، این روزها در حال پیش تولید و مراحل ساخت دکور است.

به گزارش مشرق، برنامه «امروز» که فرایند تولید آن پس از ماه مبارک رمضان آغاز شده است، هم دکور رادیویی دارد و هم دکور تلویزیونی و تا یک هفته دیگر پخش خود را از شبکه سه و رادیو جوان آغاز می‌کند.

براساس این گزارش و طبق گفته دست‌اندرکاران رادیو جوان، برنامه «امروز» قرار است جایگزین برنامه «جوانی در بست» باشد.

ساعت پخش برنامه «امروز» در شبکه سه و رادیو جوان متفاوت است، ساعت پخش این برنامه از شبکه سه 9 تا 12 صبح و در رادیو جوان پخش آن ساعت 10 تا 11 خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علی سیفی - مدیر رادیو جوان - پیش از این درباره همکاری تلویزیون و رادیو برای هم‌افزایی بیشتر عنوان کرده بود: این اتفاق موجب تاثیر بیشتر پیام‌های رسانه‌ای می‌شود؛ چنانچه مخاطبان با محتوا، نشان فرکانس و نام ایستگاه‌ رادیویی آشنا می‌شوند و با آن کانال رادیویی ارتباط برقرار می‌کنند، در این صورت به عنوان یک مخاطب وفادار همراه خواهند بود.

مدیر رادیو جوان در ادامه یادآور شده بود: در دنیای رسانه‌های صوتی و تصویری اصلی که وجود دارد که مخاطبان در تماشای تلویزیون برنامه را انتخاب می‌کنند، ولی در شنیدن رادیو به کانالی که آن برنامه پخش می‌شود توجه می‌کنند. به عبارتی اگر سریال مهران مدیری از شبکه سه سیما یا پنج پخش شود کانال پخش‌کننده برا ی مخاطب اهمیت ندارد بلکه برنامه‌ است که مخاطب را جذب می‌کند ولی در رادیو اگر مخاطبان با کانالی ارتباط برقرار کنند و آن را بپسندند، مخاطب دائمی آن خواهند شد. حال با این مقدمه می‌توان به بحث معرفی و شناساندن رادیو پرمخاطب پرداخت.

علی سیفی در عین حال یادآور شده بود: تلاش کردیم با طراحی موضوعی بر محور اقتصاد مقاومتی و با بهره‌گیری از صدای دلنشین گویندگان رادیو جوان، محتوایی جذاب را تولید و برای پخش تلویزیونی ارسال کنیم. در همین راستا در مجموع 26 تیزر تلویزیونی مجوز پخش گرفته است‌ و روزانه دو تیزر از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس