کد خبر 446720
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۳

تروریست های تکفیری زیرمجموعه جبهه النصره و لواء الاسلام درمزارع و روستاهای غوطه شرقی سوریه حضوردارند و کمک های مالی و تسلیحاتی خود را ازعربستان دریافت می کنند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که 50 تروریست جبهه النصره روزچهارشنبه براثرانفجاریک کارگاه بمب سازی و بمبگذاری خودروها درمزارع الاشعری درشرق روستای حموریه درمرکزغوطه شرقی به هلاکت رسیدند.
 
تروریست های تکفیری زیرمجموعه جبهه النصره و لواء الاسلام درمزارع و روستاهای غوطه شرقی سوریه حضوردارند و کمک های مالی و تسلیحاتی خود را ازعربستان دریافت می کنند.

یگان های ارتش سوریه در ریف دمشق نیز درچارچوب مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه الزبدانی و غوطه شرقی ده ها تروریست تکفیری را به هلاکت رساندند.

منابع میدانی درگفت و گو با سانا اعلام کردند که یگان های ارتش با همکاری نیروهای مقاومت اسلامی لبنان، 30 تروریست را در محور بردی درجنوب زبدانی ومحور قلعه الزهرا به سمت محله النابوع دربخش شمال غربی زبدانی ازپای درآوردند.

هفت شورشی عضو گردان های حمزه بن عبدالمطلب نیز خود را به یگان های ارتش مستقر درزبدانی تسلیم کردند.

براساس این گزارش، در روزهای گذشته ده ها شورشی مسلح با زمین گذاشتن اسلحه ،خود را به ارتش سوریه تسلیم کرده اند.

نیروهای ارتش سوریه ورزمندگان مقاومت لبنان سیزدهم ماه جاری میلادی عملیات نظامی آزادسازی شهر الزبدانی وجدا کردن این شهر ازحومه جنوبی آن و قطع جاده اصلی آن با شهرک مضایا را شروع کردند.

تاکنون تعداد زیادی ازعناصر مسلح که بیشتر آنها وابسته به گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره شاخه القاعده درسرزمین شام وگروهکی موسوم به احرار الشام مورد حمایت رژیم آل سعود به هلاکت رسیده ویا زخمی شده اند.

باقی مانده های عناصر مسلح تروریست هم که درصدد فرار ازمیدان نبرد هستند در کمین های ارتش سوریه و مقاومت لبنان گرفتار می شوند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس