یک نشریه فرانسوی طی گزاشی با اشاره به رفتار دولت فرانسه در مذاکرات با ایران اینگونه تیتر زده است: آیا فرانسه خودزنی کرده است؟

گروه بین الملل مشرق- کارشکنی های فرانسه و به طور خاص شخص لوران فابیوس وزیر خارجه این کشور در مذاکرات هسته میان ایران و کشورهای 1+5 باعث شده است تا حالا که قرار است تحریم های اقتصادی علیه ایران برداشته شود و کشورهای اروپایی برای حضور در بازار ایران صف ببندند رسانه های فرانسوی نگرانی خود را از عدم استقبال شرکت های ایرانی از فرانسوی اعلام کردند. یک نشریه فرانسوی طی گزاشی با اشاره به رفتار دولت فرانسه در مذاکرات با ایران اینگونه تیتر میزند: آیا فرانسه خود زنی کرده است؟

سفر فابیوس وزیرخارجه فرانسه قرار است به دعوت محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان به ایران سفر کند. سفر سیاستمدار فرانسوی به ایران همانطور که پیش بینی میشد مخالفت ها ی زیادی را به دنبال داشت که انتقال خون های آلوده به ایدز، کارشکنی های فابیوس در مذاکرات هسته ای و افشای مذاکرات برای مقامات رژیم صهیونیستی، کمک این کشور به عراق در جنگ تحمیلی بخشی از دلایل این اعتراضات است.

آیا فرانسه در مذاکره با ایران خود زنی کرده است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    آقای نجف زاده که توی صدا و سیما داری از سفر این وحشی حمایت میکنی اگر به پسر کوچولوی تو هم خون آلوده میزدند هم باز حمایت میکردی اگر برادرت توی جنگ با گلوله و بمب های فرانسوی کشته میشد باز هم حمایت می کردی اکر پدر و مادرت رو به دست منافقین که الان تحت حمایت این حیوونها هستند میکشتند باز هم حمایت می کردی اگر . . .
  • رضا ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    با سلام امیدوارم ایران دوباره با خودرو سازی فرانسه قرارداد نبنده اگر ببنده معلومه گاو بندیی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس