کد خبر 445811
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

دبیرکل سازمان بدر عراق گفت هدف ترکیه از اقدامات علیه حزب کارگران کردستان حمایت از گروه تروریستی داعش است.

به گزارش مشرق به نقل از المسله، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق و یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی این کشور گفت: حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) و نیروهای کرد نوک پیکان مبارزه با گروه تروریستی داعش هستند، لذا تحرکات اخیر ترکیه علیه پ‌ک‌ک با هدف حمایت از داعش صورت گرفته است.

وی افزود: ترکیه مواضع خود در قبال داعش را تغییر نداده و تحرکات اخیر این کشور یک بازی و نیرنگ با هدف حمایت از این گروه تروریستی است.

دبیرکل سازمان بدر عراق گفت: بغداد بعد از عملیات اخیر در شهر الرمادی مرکز الانبار امن خواهد بود و دیگر این سخن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش که گفته بود بغداد را تصرف خواهد کرد، منقضی شده است و ما فلوجه و الرمادی و بیجی و سایر مناطق را از نیز از وی خواهیم گرفت.

العامری گفت: نبرد با داعش نباید در عراق به پایان برسد، بلکه این کار باید در سوریه صورت گیرد.

وی افزود: اگر حمایت‌های ایران، فتوای مرجعیت دینی و نیروهای داوطلب مردمی نبودند، داعش نه تنها بر کل عراق بلکه بر کل کشورهای حاشیه خلیج فارس تسلط یافته بود.

جنگنده‌های ارتش ترکیه طی چند روز اخیر، بارها مواضع داعش در خاک سوریه و مواضع حزب کارگران کردستان "پ‌ک‌ک" را در شمال عراق بمباران کرده‌اند.

"نیروهای دفاع مردم"، شاخه نظامی "حزب کارگردان کردستان" (پ‌ک‌ک) اعلام کرده که پس از بمباران هوایی مواضع این گروه در کوه‌های عراق، دیگر ادامه آتش‌بس و روند صلح، معنایی ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    واقعا هدف تركيه از اين اقدام كمك به داعش مي باشد همه ي دنيا شاهدند كه چگونه پ ك ك در شنگال و كوباني نيروهاي داعش را به زانو در اورد واين براي تركيه سخت بود و حالا با بهانه هاي واهي به پايگاه هاي پ ك ك حمله مي كند تا داعش را بر انها پيروز گرداند
  • قاسم ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    حالا دیگه کردها باید نفس اردوغان را بگیرند.
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    بالاخره اينها بيجي را آزاد كرده اند يا نه ماكه نفهميديم
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    کار پ ک ک درومد باید با ارتش تا دندان مسلح ترکیه مبارزه کنه!!
  • عین سین ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    ترکیه اردوغانی، با استفاده از ابزار داعش،هم اعتراض ترک ها را به خاک و خون کشید و هم این را بهانه قرار داد تا به عنوان برخورد با داعش، پ پ ک را سرکوب کند و هم مواضع دیگری را از ارتش سوریه را، البته این ظاهر سازی ها زمانش به سر رسیده و بالاخره این عوضی که یک لامذهب صهیونیست است،سیلی خواهد خورد که انشاالله به درک واصل شود.
  • رضا ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    وقتی که پ ک ک به نظامیان ترکیه حمله کرد اون موقع باید فکر اینجاهاشو هم میکرد.یه مشت تروریست کوهستانن دیگه چی فکر کردن باید همشون رو کشت
  • پارسا ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    من کاری به پ ک ک ندارم ولی اردوغانم دست کمی از تروریستا نداره چرا که از داعش حمایت کرده و همیشه باعث ریخته شدن خون بیگناهان تو سوریه شده.حقش یکم گوشمالی بشه.
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    این درست ترین تحلیلی بود که تو این چند وقت از مقامات عراق شنیدم
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    اگر یک کم بیشتر اخبار را دنبال کنی دستت میاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس