آن روزها عده ای از فرزندان حضرت خمینی (ره) کربلایی شدند ... تقدیر برخی شهادت آنی بود و تقدیر عده ای دیگر شهادت تدریجی ... و حالا دستۀ دوم آبروی میهن و مردم ما هستند ؛ جانباختگان ره دلدار ...

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر خورشیدی فرد، تهیه‌کننده و کارگردان از آسمان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: در این قسمت از برنامه از آسمان، به همراه عده‌ای از جانبازان عزیز، عازم سفر کربلا شدیم.

خورشیدی فرد ادامه داد: در این سفر جانبازان قطع نخاعی گردن، قطع نخاعی کمر، جانبازان بصیر و قطع عضوی‌ها به زیارت نجف، کربلا و کاظمین مشرف شدند که لحظات شیرینی از دیدار حماسه آفرینان دفاع مقدس با مشاهد مشرفه به تصویر کشیده شده است.

ایشان در ادامه افزود: ان شاءالله در تلاش هستیم تا با پخش چهار قسمت از روایت این سفر عاشقانه، بخشی از ابعاد آن را به تصویر بکشیم.

قسمت اول و دوم این برنامه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 6 و 7 مرداد ماه ساعت 19:30 و قسمت سوم آن روز جمعه 9 مرداد ساعت 19:30 به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

یادآور میشود در تولید این قسمت ابولفضل حاجب و جعفر اکبری (تصویربردار)، سعید سلیمانی (تدوین)، نادرگوهرسودی (گوینده)، حمید بناء (نویسنده) نقش داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس