دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم رفتارهای اصلاح طلبان در مجلس ششم را از یاد نمی‌برند، گفت:باید مراقب باشیم مجلسی مانند مجلس ششم شکل نگیرد، اصلاح‌طلبان به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند تا مردم فتنه را فراموش کنند.

به گزارش مشرق، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در اجلاس دبیران استانی حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با تاکید و بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: جلسات وحدت اصولگرایی میان همه جریان‌ها و گروه‌ها و شخصیت های اصولگرایی در حال پیگیری است. تاکید ما بر وحدت و تجمیع همه ظرفیت اصولگرایان است.

وی افزود: در حال حاضر چارچوب های کلی برای وحدت اصولگرایی تشکیل شده و دبیران استان‌ها و شخصیت های استانی اصولگرایان نیز باید در استان‌ها باید تلاش کنند این مهم را تحقق بخشند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: سه تشکل موتلفه اسلامی، ایثارگران و پایداری با احساس مسئولیت دور هم نشسته‌اند و جلساتی را برای ائتلاف اصولگرایان تشکیل داده‌اند. این سه تشکل همه هدفشان ائتلاف و وحدت همه اصولگرایان است و اصولگرایان با توجه به فضای کشور باید به وحدت برسند.

حبیبی با تاکید بر اینکه به دنبال شورای هماهنگی اصولگرایان هستیم اظهار داشت: اصولگرایان تجربیات خوبی از گذشته در وحدت و ائتلاف دارند و با استفاده از آن تجربیات به دنبال وحدت اصولگرایان هستیم.

وی افزود: جلسات بسیار مفیدی با جبهه پیروان و آقای باهنر در زمینه وحدت اصولگرایان تشکیل‌شده و بسیاری از شخصیت‌های کشور این کاری که برای وحدت اصولگرایان در حال انجام است را ممتاز می‌خوانند اما راه پرپیچ و خمی در پیش داریم و باید از کل ظرفیت اصولگرایان برای ائتلاف و وحدت استفاده کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در خصوص سیاست این حزب در وحدت اصولگرایان گفت: در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصویب‌شده که سیاست ما این است که مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد حتی اگر یک موتلفه‌ای در آن حضور نداشته باشد. مهم برای ما پیروزی اصولگرایان است.

وی افزود: همه اصولگرایان امروز ضرورت وحدت را درک کرده‌اند و هیچ تشکلی با سهم خواهی به میدان نیامده است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند تا مردم فتنه را فراموش کنند. متأسفانه اصلاح‌طلبانی که خود را درون نظام تعریف می‌کنند هیچ گاه در خصوص فتنه موضع گیری نکردند.

حبیبی تاکید کرد: رفتارهای اصلاح طلبان در مجلس ششم را مردم از یاد نخواهند برد. باید مراقب باشیم مجلسی مانند مجلس ششم شکل نگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    لعنت خدا بر فتنه گران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس