دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مورد حاشیه‌سازی در ضیافت افطار رئیس‌جمهور گفت: جای تأسف دارد که کسی با سابقه محکومیت جرائم متعدد در نظام جمهوری اسلامی به عنوان دبیر‌کل یک حزب گستاخانه از سران فتنه دفاع می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در نشست دبیران این حزب سخن  با اشاره به شهادت 72 تن از مسئولان نظام در فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی اظهار داشت: وقتی کفر و نفاق و الحاد اتحاد مشترک به‌وجود آوردند به رهبری یک لیبرال روسیاه، بزرگترین فاجعه تروریستی انقلاب رخ داد. به تعبیر امام بزرگوار شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلامی بود.

وی به هزاران شهید ترور که توسط منافقین  شهادت رسیدند اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی یکی از قربانیان اصلی ترور و تروریسم است و عجیب آنجاست که حامیان تروریسم امروز با دفاع از جنایات منافقین جمهوری اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششم تیر ماه سال 60، بیان داشت: اولین کسی که پس از اعلان جنگ مسلحانه توسط منافقین و عزل بنی صدر هدف قرار گرفت مقام معظم رهبری بود. اما خداوند ایشان را به عنوان یک شهید شاهد حفاظت فرمود تا نقش تاریخی خود را در صیانت از انقلاب اسلامی پس از امام(ره) ایفاء کند.

وی از حادثه هفتم تیر و هشتم شهریور به عنوان مهمترین فتنه علیه امنیت و اقتدار ملی انقلاب یاد کرد و افزود: انفجار هفتم تیر دفتر حزب جمهوری اسلامی و کشتار بی‌رحمانه رهبران جمهوری اسلامی اعلام فتنه اتحاد منافقین، لیبرال‌ها و کمونیست‌ها بود. همین فتنه در 18 تیر 78 و حوادث تلخ پس از انتخابات سال 88 رخ داد و ملت ما شاهد اتحاد کفر، نفاق و الحاد علیه حیات انقلاب بودند.

حبیبی در مورد حاشیه سازی یک محکوم قضایی در ضیافت افطار رئیس جمهور خاطر نشان کرد: واقعا جای تأسف دارد که کسی با سابقه محکومیت با جرائم متعدد در نظام جمهوری اسلامی به عنوان دبیر‌کل یک حزب در ضیافت افطار رئیس جمهور دعوت می‌شود و گستاخانه از سران فتنه دفاع می‌کند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: فتنه 88 اقتدار ملی و امنیت ملی نظام را هدف قرار داده بود و با قصد براندازی نظام شکل گرفته بود.

حبیبی افزود: برخی محترمین در این نشست به احترام رئیس جمهور حرفی نزدند و یا ضیافت را ترک نکردند. اما رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای امنیت ملی باید در این مورد موضع می‌گرفت و دفاع از سران فتنه و فتنه‌گری را برنمی‌تافت.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که فریاد می‌زدند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است. کسانی که به پیروی از منافقین شعار می‌دادند مرگ بر اصل ولایت فقیه و با قیام تاریخی و حماسی 9 دی سرکوب شدند. مردم در این روز به فتنه‌گران به عنوان خائنین به ملت و دشمنان اسلامیت و جمهوریت نظام یاد کردند و آنها را از صفوف خود جدا کردند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه برخی پیشنهاد می‌کنند همانطور که با دشمنان خارجی گفتگو کنیم با سران فتنه هم گفتگو کنیم، گفت: اینها قبول دارند که سران فتنه دشمن هستند و این پیشنهاد را می‌دهند؟ چرا باید با دشمن داخلی همزبانی کنند؟ این منطق، منطق درستی نیست و از پایه فاقد عقلانیت سیاسی است. چون کفر، نفاق والحاد داخلی از هفتم تیر سال 60 که اعلام نبرد مسلحانه بامردم وانقلاب اسلامی کرد گفتگو را به عنوان یک اصل قبول نداشت و ندارد.

حبیبی در مورد محورهای سخنان مقام معظم رهبری در ضیافت افطار مسئولین نظام اظهار کرد: دو محور اساسی سخنان رهبری داشت که باید توجه شود. نخست اقتصاد مقاومتی و دوم مدیریت جهادی برای رساندن اقتصاد کشور به رتبه شایسته جهانی. ما معتقدیم با بکارگیری 50 درصد ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم به این هدف دسترسی پیدا کنیم.

وی افزود: 50 درصد ظرفیت اقتصادی کشور و 80 درصد ذخایر معدنی ایران دست نخورده باقی مانده است باید با تکیه به نیروی جوان و استعدادهای شگرف فنی و علمی این ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: مدل‌های غربی توسعه که متکی به تئوری‌های بانک جهانی است در ایران جواب نمی‌دهد، این مدل‌ها بر مبنای نگاه به بیرون و ظرفیتهای بیرونی است. اما مدل اقتصاد مقاومتی برمبنای بکارگیری از ظرفیت‌های درونی کشور و البته از نگاه به بیرون هم نباید غفلت کند، طراحی شده است. این مدل بامدیریت جهادی با هدف عدالت گستری می‌تواند عملیاتی شود. دولت و مسئولان اقتصادی باید در این زمینه گام بردارند.

حبیبی با اشاره به خطوط کلی که مقام معظم رهبری به عنوان خط قرمز نظام در مذاکرات هسته‌ای یاد کردند، گفت: عزم نظام بر این تعلق دارد که توافق صورت گیرد. اما مردم و نظام و رهبری دنبال توافق خوب و عزت‌مندانه هستند. اگر آمریکایی‌ها به دنبال نابود کردن صنعت هسته‌ای ایران هستند به نتیجه نمی‌رسند این هدف قابل دسترسی برای آنها نیست.

وی افزود: همه تحریم‌ها در روز اعلام توافق باید برداشته شود و هر گونه فریب کاری دراین خصوص نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها دنبال نابودی صنعت هسته‌ای ایران هستند بدون اینکه حتی یک امتیاز بدهند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: تجربه توافق الجزایر در مورد آزادی گروگان‌ها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در اجرای تعهدات خود صادق نیستند؛ این تجربه نباید دوباره تکرار شود.

حبیبی یادآور شد: فقط چند روز به پایان ضرب‌الاجل باقی مانده است بعید است با این همه مشکلات و مسائل حل نشده توافقی صورت گیرد مگر اینکه آمریکایی‌ها دست از زیاده‌خواهی بردارند.

وی افزود: مسئولیت شکست مذاکرات و عدم توافق متوجه آمریکایی‌هاست. دنیا می‌داند ایران در اجرای تعهدات خود صادق است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین در مورد انفجار در یک مسجد شیعیان در کویت، گفت: امروز ما با روسیاه‌ترین تروریست های عالم روبرو هستیم. در ماه رمضان، مردم روزه‌دار را در مسجد به هنگام نماز به بمب می‌ببندند و نام خود را هم مسلمان می‌گذارند. در عراق و سوریه هزاران نفر را از خانه و کاشانه خود بیرون رانده‌اند و در سرما و گرما در بیابان‌ها آواره کرده‌اند. مردان آنها را سر می‌برند، زنده زنده می‌سوزانند و به نوامیس آنها تجاوز می‌کنند. این منطق یک منطق صهیونیستی است. فقط در مکتب تروریستی صهیونیست‌ها این آموزش‌ها امکان‌پذیر است.

حبیبی قطر، ترکیه و عربستان را حامی و پشتیبان مالی و تسلیحاتی تروریست‌های منطقه نامید و افزود: امروز تاریخ وقایعی را از قساوت و بیرحمی و نسل‌کشی ثبت می‌کند که واقعاً کم نظیر و گاهی بی‌نظیر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس