معاون اجرایی رئیس جمهور ایران سفر کاروان تدبیر و امید به کردستان را در اینستاگرامش تشریح کرد.

گروه فضای مجازی مشرق- محمد شریعتمداری در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود درباره سفر هیات دولت به کردستان نوشت: سنندج تا ساعاتى ديگر ميزبان كاروان سالار دولت تدبير و اميد رياست جمهورى اسلامى سرافراز ومحبوب ملت ايران دكتر حسن روحانى است.

تشریح سفر دولت به کردستان در اینستاگرام شریعتمداری

در اين سفر رئيس جمهور علاوه بر حضور و سخنرانى در جمع با شكوه مردم سنندج در جلسه اى با حضور برگزيدگان ونخبگان منتخب از استان كردستان و علماى اهل سنت و شيعه استان به سخنان نمايندگاني از آنها گوش فراخواهد داد.

رئيس جمهور محبوب ملت ايران همچنين در جلسه توسعه ظرفيتهاى اقتصادى استان شركت و يك طرح مهم استان را از طريق ويدئو كنفرانس افتتاح خواهد كرد.

دكتر روحانى فردا و قبل از پاسخگوئي به اصحاب رسانه در جلسه شوراى ادارى استان شركت و ديدگاه و نظرات مقامات محلى امامامان جمعه شيعه و اهل سنت و نمايندگان مردم در مجلس شوراى اسلامى را خواهد شنيد و برنامه هاى خود را در توسعه استان تشريح خواهد كرد.

اين اولين سفر استانى رئيس جمهور پس از اعلام توافق هسته اى است كه به استان كردستان صورت مى پذيرد.

وزراء بهداشت درمان وآموزش پزشكى ، صنعت معدن وتجارت ، نيرو ، ومعاونين رئيس جمهور در سازمان گردشگرى و ميراث فرهنگى ، امور زنان و خانواده ، وپارلمانى و نيز دستيار ويژه رئيس جمهور در امور قوميتها و اقليتهاى مذهبى به نمايندگى از ايشان در كليه شهرستانهاى استان حضور خواهند يافت.

وزراى محترم كشور و اطلاعات ورئيس سازمان مديريت وبرنامه ريزى كشور همچنين رئيس دفتر رئيس جمهور و نيز دستيار ويژه رئيس جمهور نيز ايشان را در اين سفر همراهى خواهند كرد.

محمد شريعتمدارى

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس