کد خبر 444943
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ما بازیکن یک میلیاردی نداریم و بودجه‌مان بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده پس از پایان مراسم انتخاب برترین‌های لیگ چهاردهم اظهار داشت: این مراسم انتخاب نخبگان فوتبال کشور بود، تشکر می‌کنم که نفت را لایق دانستند و به عنوان برترین باشگاه انتخاب کردند هرچند باشگاه خوب دیگری هم وجود داشتند.

وی ادامه داد: پدیده لیگ، بهترین دروازه‌بان و بهترین باشگاه برای نفت بود، در مورد مربیان هم باید بگویم 3 مربی حضور داشتند که خوشبختانه هر 3 نفر در نفت تهران سرمربی بودند، هر 3 شایسته بودند و از نظر من برنده هستند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید روند فصل قبل را ادامه دهید، گفت: نمی‌توانیم از حالا قضاوت کنیم، کارمان الان خیلی سخت‌تر شده است و رقبای قدرتمندی داریم، ما به دلیل مسائل مالی بازیکنانی مانند پادوانی، کمال کامیابی‌نیا، امین حاج‌محمدی و غلامرضا رضایی را از دست دادیم هرچند که سرمربی دوست داشت که آنها را حفظ کنیم البته نفرات خوبی هم مانند پیام صادقیان، سید جلال حسینی و نانگ را جذب کردیم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا درست است که می‌گویند قرارداد حسینی تا سقف یک میلیارد است، گفت: بودجه باشگاه نفت نسبت به فصل گذشته 15 تا 18 درصد افزایش داشته است، حدود 10 بازیکن از ترکیب فصل گذشته اخرج شدند و 6 بازیکن جدید جذب کردیم که سقف بودجه ما بیشتر از سال گذشته نخواهد بود. قرارداد حسینی زیر یک میلیارد بوده و من می‌گویم نفت تهران بازیکن یک میلیاردی ندارد، حتی سقفی که برای آسیا هم در نظر گرفته‌اند بودجه ما کمتر از آن بوده است، ما در فصل آینده باید در دو تورنمنت آسیایی شرکت کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس