کد خبر 444580
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خسارات ناشی از سیل اخیر در مناطق سنگان و سولقان گفت:‌ قاعدتا در این گونه حوادث سازمان مدیریت بحران کشور موظف است خسارات وارد شده را به هموطنان پرداخت کند.

 به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به سیل اخیر و خسارات‌ ناشی از آن در مناطق سولقان و سنگان اظهار داشت: طبق بازدیدهای صورت‌گرفته و گزارش‌های رسیده خسارات زیادی از لحاظ مالی و جانی به این دو منطقه وارد شده است.

وی تصریح کرد: در این گونه حوادث و در واقع در تأمین خسارات ناشی از آن، قاعدتاً سازمان مدیریت بحران کشور مسئولیت پرداخت خسارات را برعهده دارد.

چمران افزود: در حادثه اخیر، شهرداری تهران از همان ابتدا اقدامات لازم را برای کاهش خسارات و کمک به اهالی منطقه انجام داده است که در این زمینه قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به این حوادث در کشور و به‌ویژه در کلان‌شهری مثل تهران، گفت: دستگاه‌های متولی می‌بایستی تمهیدات لازم را در این گونه حوادث از قبل داشته باشند و با اطلاع‌رسانی صحیح و درست، هموطنان را آماده مواجه با این گونه حوادث و خسارات ناشی از آن بکنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس