کد خبر 444531
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

بالگردهای سعودی علیه مناطق مسکونی در شهر اخدود ( به فتح الف ) در منطقه نجران در جنوب عربستان سعودی در مرز این کشور با یمن از بمب های بشکه ای استفاده کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، این اقدام عربستان سعودی پس از آن انجام شد که احرارالنجران (آزادگان نجران) که یک جنبش مخالف سعودی است کنترل کامل منطقه اخدود را به دست گرفت.
 
 
کریم طلال فعال سیاسی سعودی گفت رژیم عربستان سعودی به دنبال انتقام گرفتن از شهروندان بیگناه نجران است.
 
 
نیروهای قبیله ای و فعالان در منطقه نجران عربستان سعودی ماه ژوئن یک جنبش مخالف سیاسی و نظامی با نام احرارالنجران تشکیل دادند.  
 
 
نجران یکی از چند منطقه سابق یمن است که عربستان سعودی از طریق جنگ آنها را به خاک خود ضمیمه کرده است.
 
270 کشته و زخمی در حملات  رژیم سعودی به تعز
 
 
مقامات امنیتی یمن ، منابع بیمارستانی و شاهدان گفتند در حملات هوایی عربستان سعودی به منطقه ای مسکونی در استان تعز در یمن که عصر جمعه انجام شد 120 غیر نظامی کشته و بیش از 150 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
 
 
 این مقامات افزودند اکثر خانه ها در این منطقه ویران شده و اکثر اجساد ازجمله اجساد کودکان ،‌ زنان و سالخوردگان به علت آتش ناشی از این بمباران ها سوخته است.
 

احمد محمد یکی از ساکنان این منطقه که در عملیات امداد و نجات مشارکت دارد گفت اکثر اجساد و زخمی ها با استفاده از خودروهای شخصی و گاری به بیمارستان ها منتقل شده است.
 
 
یک مقام امنیتی یمن گفت انتقال زخمی ها به مرکز استان به علت مسدود شدن جاده ها و ادامه درگیری ها امکانپذیر نیست.
 
 
مقامات امنیتی یمن گفتند این فجایع پس از حملات هواپیماهای ائتلاف تحت فرماندهی عربستان سعودی به منطقه مخا ( به ضم میم ) اتفاق افتاد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    لعن الله آل سعود بحق فاطمة الزهراء
  • محمد علی ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    خدای قاصم الجبارین را به بدن سوخته ی این گوهر های معصوم سراسر مظلوم و غریب قسم می دهم که ندای مظلومان جهان را به زودی زود به اجابت برساند و اریکه های ظلم و ستم را بر سر منحوس و نجس ظالمان بالاخص آل نجس العین سعودی،آوار و خراب کند و تن چرکینشان را به آتش دنیا و آخرت بسوزانند که گریه و آه و تن سوخته و تکه تکه این کودکان، محشر کبرای ماتم را در دل آزادگان جهان برپا کرده و آه و دم ما را تا قیامت به بلندای ملکوت بلند کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس