نویسنده کتب دفاع مقدس از انتشار کتاب «پنهان مثل هور» خبر داد و گفت:‌ این کتاب یادداشت‌های روزانه شهید علی هاشمی است که برای نخستین بار منتشر می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی بهداروند نویسنده و راوی دفاع مقدس، از تألیف کتاب «پنهان مثل هور»‌ خبر داد و گفت:‌ این کتاب در واقع یادداشت‌های روزانه سردار شهید علی هاشمی است. این یادداشت‌ها روزنوشت حوادثی است که یک فرمانده در طول روز با آن‌ها برخورد می‌‌کند،‌ تصمیماتی که در جلسات می‌گیرد و...

وی با بیان این مطلب که تک تک این دست‌‌نوشته‌ها از آنجایی که متعلق به یک فرمانده عالی‌رتبه جنگ است‌، از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت:‌عمده این دست‌نوشته‌ها مربوط به عملیات خیبر و بدر است و ناگفته‌هایی از این دو عملیات در آن‌ها وجود دارد.

بهداروند تصریح کرد: این روزنوشت‌ها در اصل اسناد متقنی هستند،‌ که شهید هاشمی فارغ از مسائل سیاسی، تاریخ را با خود حمل کرده است، توصیف حوادثی که در مقطعی حساسی در جنگ اتفاق افتاده است.

نویسنده کتاب «زندان الرشید» با بیان این مطلب که در خلال این یادداشت‌ها نکات شیرینی نیز بیان شده است،‌ ادامه داد:‌ در یکی از این یادداشت‌ها به شیوه حضور جالب محسن رضایی در جبهه اشاره شده است،‌ او می‌نویسد،‌ ما در هور بودیم که محسن رضایی با یک وانت و یک نفر محافظ آمده بود، دشداشه پوشیده بود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس