الهام حیدری همسر شهید طهرانی‌مقدم در سومین محفل برنامه شب خاطره زنان مجاهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان «فرشتگان بال گشودند» تقدیر شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سومین محفل «فرشتگان بال گشودند» با محوریت تقدیر از همسر شهر طهرانی مقدم «الهام حیدری» امروز سه‌شنبه 30 تیر ماه به همت مؤسسه آسمان هفتم برگزار شد.

برنامه شب خاطره زنان مجاهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای منویات مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار زن شهید، محافلی را با حضور مادران و همسران شهدا در جهت پاسداشت زنان مجاهد انقلابی و دفاع مقدس صورت گرفت.

حلقه اصلی دبیرخانه محفل شب خاطره «فرشتگان بال گشودند» با حلقه اصلی متولیان برگزاری کنگره هفت هزار زن شهید مشترک هستند که پس از فرمایشات رهبری در پیام به این کنگره، تصمیم گرفتند تا با برگزاری برنامه‌ای ماهیانه این روند را ادامه دهند.

هدف برگزاری این محفل الگو برداری از معلم ثانی یعنی زنان مجاهد انقلاب است. امروز در هجمه‌های متعددی که از سمت دشمنان انقلاب اتفاق می‌افتد و در آشفته بازار الگوهای فاسد غرب باید خلأ هویتی دختران این مرز با الگوهایی از جنس خودشان بر طرف شود.

الهام حیدری در این برنامه که با حضور خانواده معظم شهدا و زنان مجاهد و ایثارگر برگزار شد؛ به بیان خاطراتی از برهه‌های مختلف زندگی خویش و شهید حسن طهرانی‌مقدم پرداخت. وی در میان سخنان خود از نحوه تحصیل؛ فعالیت‌های انقلابی خود و خانواده‌اش؛ پیروزی انقلاب اسلامی؛ آغاز جنگ و آشنایی با حاج حسن طهرانی‌مقدم سخن گفت.

همسر شهید طهرانی‌مقدم در بین سخنان خود به نکاتی همچون سبک زندگی اسلامی؛ لحاظ کردن این سبک در شیوه‌های تربیتی فرزندان؛ مقاومت و جایگاه مقاومت زنان در زندگی و... اشاره کرد.

در پایان این مراسم تقدیرنامه‌ای که برای الهام حیدری همسر شهید طهرانی‌مقدم در نظر گرفته شده بود توسط یکی از دانشجویان نخبه دانشگاه شهید بهشتی در میان حضار قرائت شد؛ و سپس با حضور عوامل برگزار کننده به او تقدیم شد. نوه شهید طهرانی‌مقدم نیز در حاشیه این مراسم برای دقایقی کوتاه قطعه‌ای از مدیحه‌خوانی اهل بیت(ع) را با زبان کودکانه‌اش برای مهمانان این مراسم زمزمه کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس