برنامه شب خاطره زنان مجاهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان «فرشتگان بال گشودند» در راستای منویات مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار زن شهید، سومین برنامه خود را با محوریت نکوداشت همسر شهید طهرانی‌مقدم برگزار می‌کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، برنامه شب خاطره زنان مجاهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان «فرشتگان بال گشودند» در راستای منویات مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار زن شهید، محافلی را با حضور مادران و همسران شهدا در جهت پاسداشت زنان مجاهد انقلابی و دفاع مقدس برگزار می‌کند.

سومین برنامه شب خاطره «فرشتگان بال گشودند» روز سه‌شنبه 30 تیرماه با محوریت گرامیداشت «الهام حیدری» همسر شهید طهرانی‌مقدم مخصوص بانوان از ساعت 16 الی 18 در مجموعه فرهنگی پردیس سینما انقلاب واقع در خیابان شریعتی، خیابان یخچال، بعد از پارک‌موزه آب برگزار می‌شود.

حلقه اصلی دبیرخانه محفل شب خاطره «فرشتگان بال گشودند» با حلقه اصلی متولیان برگزاری کنگره هفت هزار زن شهید مشترک هستند که پس از فرمایشات رهبری در پیام به این کنگره، تصمیم گرفتند تا با برگزاری برنامه‌ای ماهیانه این روند را ادامه دهند.

هدف برگزاری این محفل الگو برداری از معلم ثانی یعنی زنان مجاهد انقلاب است. امروز در هجمه‌های متعددی که از سمت دشمنان انقلاب اتفاق می‌افتد و در آشفته بازار الگوهای فاسد غرب باید خلأ هویتی دختران این مرز با الگوهایی از جنس خودشان بر طرف شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس