کد خبر 443389
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

متهمانی که به جرم قاچاق 115 کیلوگرم هروئین بازداشت شده بودند سعی کردند با پیشنهاد رشوه 2 میلیارد تومانی از دست قانون بگریزند که موفق به این کار نشدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد که 2 برادر به نام های "ع" و "ف" که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده تهرانپارس فعالیت گسترده‌ای دارند، به تازگی اقدام به خرید مقدار متنابهی مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور کرده و این مواد مخدر را به 2 مخفیگاه خود واقع در محدوده تهرانپارس و خیابان سراج منتقل کرده اند.

وی بیان کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه هایشان صادر شد که بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و پس از تحت نظر قرار دادن مخفیگاه های متهمان در یک عملیات ضربتی و همزمان به محل های مذکور وارد شدند.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت: در این عملیات همزمان هر 2 متهم بازداشت شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان 115 کیلو و 350 گرم هروئین، 50 کیلوگرم تریاك و 55 گرم سوخته تریاك کشف و ضبط شد که به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و هر 2 متهم تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد:متهمان هنگام دستگیری سعی داشتند با پیشنهاد رشوه ای به مبلغ 2 میلیارد تومان وجه نقد از دست قانون خود را رها کنند که در این امر نیز موفق نبوده و ماموران ضمن ضمیمه کردن مبلغ رشوه به پرونده موضوع را به مقام قضائی ارجاع دادند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سهیل بشردوست ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    خیلی مرد بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس