کد خبر 443349
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

خبرنگاران رسانه‌های تصویری و نوشتاری برای حضور در تمرین تیم ملی والیبال ایران در انتظار تایید سرمربی هستند.

به گزارش مشرق، مسابقات والیبال جام واگنر هر ساله با حضور سه قدرت برتر والیبال جهان و به میزبانی لهستان برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در سال 2011 نیز با هدایت خولیو ولاسکو در این رقابت‌ها شرکت کرد که با تیم‌های لهستان، آلمان و آرژانتین مسابقه داد.

جام واگنر در سال 2015 در روزهای 22 تا 24 آگوست (31 مرداد تا دوم شهریورماه 94) پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در این تورنمنت به مصاف تیم‌های فرانسه (قهرمان لیگ جهانی 2015) ، ژاپن و لهستان (قهرمان جهان 2014) می‌رود.

14 بازیکن برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام واگنر دعوت شدند که اسامی آنان به شرح زیر است:
میرسعید معروف، سید محمد موسوی، مهدی مهدوی، عادل غلامی، سامان فائزی، محمد حسن صنوبر، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، امیرغفور، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی و محمد جواد معنوی‌نژاد.

اردوی تیم ملی والیبال از امروز، سه‌شنبه پشت درهای بسته آغاز شد و بازیکنان روز پنج‌شنبه، 29 مردادماه راهی لهستان خواهند شد. نکته جالب دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال تصمیم کواچ برای تعامل با رسانه‌ها است؛ وی قرار است هفته‌ای یک یا دو روز را مشخص کند تا رسانه‌ها بتوانند با حضور در تمرین با اعضای کادر فنی و بازیکنان مصاحبه گرفته و از روند آماده‌سازی تیم ملی گزارش تهیه کنند.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در این مورد اظهار داشت: این تصمیم خود کواچ است و اعلام کرده که می خواهد در تمرینات با بازیکنان راحت باشد. ممکن است بخواهم یک روز به یک بازیکن استراحت بدهم و از بازیکن دیگری بیشتر استفاده کنم و به همین دلیل ممکن است برای خبرنگاران سوتفاهم ایجاد شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم با اجرای این تصمیم که با هماهنگی حمید احمدی‌نیا، مدیرکل روابط فدراسیون انجام می‌شود تمرینات تیم ملی نظم خاصی پیدا کند و رسانه ها راحت‌تر بتوانند با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس